بنیانگذار علی بابا یک میلیون ماسک به ایران اهدا کرد

جک ما، بنیانگذار چینی علی بابا، برای کمک به ایران یک میلیون ماسک تنفسی ارسال خواهد کرد. این ماسک های تنفسی در حال تهیه و ارسال هستند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جک ما مالک و بنیانگذار علی بابا در پست جدید خود چند عکس از کودکان مبتلا به کرونا در ایران […]

جک ما، بنیانگذار چینی علی بابا، برای کمک به ایران یک میلیون ماسک تنفسی ارسال خواهد کرد. این ماسک های تنفسی در حال تهیه و ارسال هستند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جک ما مالک و بنیانگذار علی بابا در پست جدید خود چند عکس از کودکان مبتلا به کرونا در ایران منتشر کرده و گفته است: بین ایران و چین هزاران میال فاصله است اما این فاصله باعث دوری دو کشور نخواهد شد. وی در ادامه این پست اعلام کرده که این ماسک ها در حال تهیه و ارسال هستند. هر چند که حمل و ارسال این ماسک های تنفسی با مشکلات بسیار انجام خواهد شد. اما ما سعی می کنیم تا هر چه زودتر انها را به ایران ارسال کنیم. امیدواریم این ماسک ها از کوکان محافظت کنند. همچنین امیدواریم هر چه زودتر این اپیدمی پایان یابد و جهان سالمی داشته باشیم.

جک ما همچنین گفته بود که اپیدمی کرونا در ایران اکنون به شرایط سخت رسیده است و به کمک ما نیاز دارند. وی چند روز پیش نیز یک میلیون ماسک به ژاپن ارسال کرده بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال