اقدامات جدید علی بابا جهت ارتقای امنیت حساب کاربران

وبسایت علی بابا قابلیت امنیتی جدیدی را راه اندازی کرده است که از طریق آن کاربر میتواند تمامی ورودی های حساب کاربری اش را کنترل کند. این اقدامات در جهت امنیت این سایت در مقابل حملات هکری خواهد بود. سرورهای این سایت هفته گذشته مورد حمله هکرها قرار گرفته و علاوه بر اطلاعات کاربران، منبع […]

وبسایت علی بابا قابلیت امنیتی جدیدی را راه اندازی کرده است که از طریق آن کاربر میتواند تمامی ورودی های حساب کاربری اش را کنترل کند. این اقدامات در جهت امنیت این سایت در مقابل حملات هکری خواهد بود. سرورهای این سایت هفته گذشته مورد حمله هکرها قرار گرفته و علاوه بر اطلاعات کاربران، منبع کدها نیز از دسترس خارج شده بود. این پرونده اکنون در پلیس تا در حال پیگیری است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در اقدام جدید کاربران برای ورود به سایت علی بابا نیاز به رمز یکبار مصرف دارند که از طریق پیامک در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. اگر فرد دیگری بخواهد با روزگر جدید وارد حساب کاربری شخص شود رمز یکبار مصرف به شماره موبایل کاربر ارسال خواهد شد و بدین ترتیب کاربر قادر است تا حساب کاربری اش را کنترل کند.

این قابلیت امنیتی در جهت ارتقای امنیت و اطلاعات حساب کاربری انجام گرفته است. بسیاری از پلتفرم های معروف از جمله گوگل و توئیتر نیز بدین طریق از حساب های کاربری محافظت می کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال