تمامی فروشگاههای اپل در خارج از چین به تعطیلی کشیده شد

شرکت اپل تمامی فروشگاههای خود در خارج از چین را تعطیل کرد. با بالا گرفتن شیوع کرونا در تمامی کشورها، این شرکت کلیه اپل استورها در کشورهای مختلف را تعطیل کرد. این در حالیست که بسیاری از کاربران گوشی های خود را برای تعمیر به این فروشگاهها ارسال کرده بودند. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

شرکت اپل تمامی فروشگاههای خود در خارج از چین را تعطیل کرد. با بالا گرفتن شیوع کرونا در تمامی کشورها، این شرکت کلیه اپل استورها در کشورهای مختلف را تعطیل کرد. این در حالیست که بسیاری از کاربران گوشی های خود را برای تعمیر به این فروشگاهها ارسال کرده بودند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی مجله خبری تکنا و به نقل از Gizmodo، اپل فروشگاه های مجاز تعمیرات آیفون را تعطیل کرده است. این شرکت پیش از تصمیم گیری برای تعطیلی به کاربران خود مهلت داده بود که در یک بازه دو روزه دستگاههای خود را تحویل بگیرند. این اطلاع رسانی از طریق تماس و ارسال ایمیل برای کاربران ارسال  شده بود. با این حال بسیاری از کاربران نتوانسته اند دستگاههای خود را پس بگیرند و باید منتظر اطلاع رسانی جدید این شرکت باشند.

اپل در بیانیه اخیر خود زمان بازگشایی فروشگاه های خود را 27 مارس اعلام کرده بود. اما اخیرا این تاریخ را حذف کرده و به جای آن کلمه تا اطلاع ثانوی را جایگزین کرده است. سخنگوی این شرکت می گوید ما تلاش داریم تا این دستگاهها را از تعمیرکاران در اپل استور گردآوری کرده و سپس از آنجا بطور مستقیم به دست کاربران برساند. در واقع این روش میتواند واسطه را حذف کرده و کاربر را سریعتر به گجت و یا گوشی های خود برساند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال