CallBlacklist: به سادگی هرچه تمام‌تر مزاحمان تلفنی و پیامکی را بلاک کنید!

وقتی صحبت از اندروید و به طور کلی سیستم عامل گوشی‌های هوشمند می‌شود، سادگی در عملکرد و طراحی حرف اول را می‌زند، و به قول Adorably Grim؛ گاهی اوقات تنها استخوان‌های آشکار تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید. CallBlacklist یک اپلیکیشن و یک راهبرد ساده برای دریافت نکردن تماس یا پیام از هر […]

وقتی صحبت از اندروید و به طور کلی سیستم عامل گوشی‌های هوشمند می‌شود، سادگی در عملکرد و طراحی حرف اول را می‌زند، و به قول Adorably Grim؛ گاهی اوقات تنها استخوان‌های آشکار تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید.

Call-Blacklist-is-a-simple-Android-app-for-blocking-numbers-and-texts-that-works-like-a-champCallBlacklist یک اپلیکیشن و یک راهبرد ساده برای دریافت نکردن تماس یا پیام از هر شماره دلخواه بصورت اختیاری است. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا یک سری شماره‌های خاص ، شماره‌های ناشناس یا تمام شماره ها را به‌همراه نوشته‌ای که بعدا بتوانید افراد را در لیست خود شناسایی کرده، بلاک کنید.

از دیگر امکانات این اپلیکیشن می‌توان پاک کردن کلیه تماس‌ها و شماره‌های ذخیره شده در بلک لیست یا همان لیست سیاه را نام برد. همچنین این برنامه یک نسخه حرفه‌ای‌تر با امکانات بیشتر برای گوشی‌های روت شده هم دارد که برای این طیف کاربران در دسترس است.

تمام لذت بخش بودن این ماجرا ، سادگی بلاک کردن تماس هاست که از یک رابط طراحی متریال با سه تب (tab) ساده تشکیل شده است و نه تنها خوب به نظر می‌رسد، بلکه به خوبی هم عمل می‌کند.

Call Blacklist یک اپلیکیشن رایگان به همراه پرداخت درون برنامه‌ای با حجم 100 کیلو بایت بوده که روی استور گوگل  در دسترس است. در زیر برخی از تصاویر محیط این برنامه آورده شده است.

 

توسعه دهنده و طراح: GingerJuice دانلود از پلی استور
دسته بندی : ابزارهای کاربردی قیمت : رایگان ، همراه با پرداخت درون برنامه ای

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال