هر چهار مدل گوشی‌های آیفون ۱۶ به تراشه A۱۸ مجهز خواهند شد

یکی از تحلیلگران خوش سابقه در مورد محصولات اپل اعلام کرد سال آینده  در هر چهار عضو خانواده آیفون ۱۶ از تراشه‌های A۱۸ استفاده می‌کنند. گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جف پو از تحلیلگران محصولات اپل و مدعی ارتباط نزدیک با زنجیره تامین این شرکت اعلام کرد اپل آینده آیفون‌های ۱۶ همراه با […]

یکی از تحلیلگران خوش سابقه در مورد محصولات اپل اعلام کرد سال آینده  در هر چهار عضو خانواده آیفون ۱۶ از تراشه‌های A۱۸ استفاده می‌کنند.

گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جف پو از تحلیلگران محصولات اپل و مدعی ارتباط نزدیک با زنجیره تامین این شرکت اعلام کرد اپل آینده آیفون‌های ۱۶ همراه با تراشه‌های A18 اپل خواهند بود. این در حالی است که پیش از این طبق خبرهای منتشر شده آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس از تراشه‌های A17 و عضوهای پرو و پرومکس نیز تراشه‌های A۱۸ بهره‌مند خواهند بود.

مک رومرز که یادداشت‌های مربوط به این تحلیلگر را منتشر کرده است به نقل از وی می‌گوید پردازنده‌های به کار گرفته در آیفون ۱۶ احتمالاً در لیتوگرافی سه نانومتری و متعلق به شرکت TSMC خواهند بود.

همچنین پو مدعی شد آیفون ۱۶ دارای تراشه A۱۸ بایونیک و مدل‌های پرو و پرومکس از تراشه A۱۸ پرو استفاده خواهند کرد. این فرد پیش از این عدم استفاده اپل از دکمه‌های غیر متحرک در آیفون ۱۵ پرو را اعلام کرده بود. همچنین وی پیش از این پیش بینی کرده بود گوشی های آیفون 15 پرو و 15 پرومکس دارای رم های 8 گیگابایتی خواهند بود. احتمالا تغییرات اعلام شده روی قیمت گوشی های آیفون موثر خواهد بود. این شرکت امسال گوشی های خود را بدون تغییر قیمت عرضه کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال