تمامی مدل های آیفون آینده اپل به قابلیت 5G مجهز هستند

اپل برای اولین بار در سری آیفون ۱۲ از فناوری 5G استفاده کرد. اما به نظر می‌رسد تمامی مدل های ساخته شده در سال ۲۰۲۲ از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تمامی سری آیفون ۱۳ و آنچه در آینده توسط شرکت اپل تولید خواهد شد به شبکه […]

اپل برای اولین بار در سری آیفون ۱۲ از فناوری 5G استفاده کرد. اما به نظر می‌رسد تمامی مدل های ساخته شده در سال ۲۰۲۲ از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تمامی سری آیفون ۱۳ و آنچه در آینده توسط شرکت اپل تولید خواهد شد به شبکه 5G متصل میشود. طبق اسناد منتشر شده تمامی گوشی های آیفون قابل عرضه در سال ۲۰۲۲ همانند آیفون SE به قابلیت 5G مجهز هستند. از طرفی اپل قصد دارد در سال آینده تولید آیفون ها با صفحه کوچک را به دلیل عدم تقاضا و کاهش فروش به طور کلی متوقف کند.

وب سایت Nikkei Asia گزارش می دهد: احتمالا آیفون SE در آینده از چیپست A15 Bionic اپل استفاده خواهد کرد که در نیمه اول سال ۲۰۲۲ عرضه می شود. مودم اسنپدراگون X60 شرکت کوالکام نیز با قابلیت اتصال به شبکه 5G در این گوشی استفاده شده است. آیفون SE اپل به نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD مجهز است و قیمت آن حدود 399 دلار پیش‌بینی می‌شود. اپل از شرکت های سازنده موبایل مانند سامسونگ و شیائومی در پشتیبانی از شبکه 5G عقب‌تر بوده و به همین دلیل گوشی های سال آینده این شرکت همگی به این قابلیت مجهز خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال