تمامی محصولات مایکروسافت به واحد پردازش عصبی مجهر میشود

گزارش جدیدی منتشر شده که در آن به اضافه شدن واحد پردازش جدید به تمامی محصولات مایکروسافت حکایت دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در این گزارش به اضافه شدن یک NPU داخلی به تمام دستگاه های نسل جدید سرفیس اشاره شده است. مایکروسافت با اضافه کردن یک واحد NPU به محصولات […]

گزارش جدیدی منتشر شده که در آن به اضافه شدن واحد پردازش جدید به تمامی محصولات مایکروسافت حکایت دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در این گزارش به اضافه شدن یک NPU داخلی به تمام دستگاه های نسل جدید سرفیس اشاره شده است. مایکروسافت با اضافه کردن یک واحد NPU به محصولات بعدی قصد دارد از این طریق سرعت پردازش برنامه های مرتبط با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را در این محصولات افزایش دهد. گزارش های پیش از این نیز نشان می دهد این شرکت پس از راه اندازی بینگ چت تمرکز گسترده ای را روی هوش مصنوعی گذاشته است.

گزارش جدید نشان می دهد رایانه های شخصی سرفیس در آینده مجهز به پردازنده های اینتل، AMD و تراشه SQ3 مبتنی بر آرم خواهند بود. البته تراشه مایکروسافت از روی چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ توسعه می یابد.

این هفته زمان برگزاری رویداد MVP Global Summit مایکروسافت در مقر این شرکت در واشنگتن است. احتمالا در این مراسم اطلاعات بیشتری در مورد برنامه های آینده این شرکت منتشر میشود. یکی دیگر از برنامه های این شرکت برای توسعه هوش مصنوعی ساخت تراشه های هوش مصنوعی اختصاصی بود که پیش از این در گزارشی منتشر شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال