تمامی آیفون‎های جدید تا سال 2019 به نمایشگرهای اولد مجهز می‎شوند

اخیرا شایعات زیادی حول آیفون مدل 2017 اپل شکل گرفته‎ است و براساس این گفته‎ها گوشی مورد نظر امسال در سه مدل جدید یعنی آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و یک مدل مخصوص دهمین سالگرد این گوشی به اسم آیفون 8 عرضه خواهد شد. مدل آخر انتظار می‎رود مشخصات رده‎بالاتری به نسبت دو […]

اخیرا شایعات زیادی حول آیفون مدل 2017 اپل شکل گرفته‎ است و براساس این گفته‎ها گوشی مورد نظر امسال در سه مدل جدید یعنی آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و یک مدل مخصوص دهمین سالگرد این گوشی به اسم آیفون 8 عرضه خواهد شد. مدل آخر انتظار می‎رود مشخصات رده‎بالاتری به نسبت دو مدل دیگر داشته باشد و تنها نمونه‎ای به شمار رود که از  یک نمایشگر اولد استفاده می‎کند. گرچه براساس منابع خبری زنجیره‎ی تامین اپل، این تصمیم تنها موقتی است و اپل قصد دارد تا سال 2019 تمامی دستگاه‎های خود را به نمایشگرهای اولد مجهز کند.

نشریه‎ی کره‎ای The Bell نسبت به انتشار این گزارش اقدام کرده است و جزئیات برنامه‎های شرکت Interflex، یکی از تامین‎کنندگان جدید اپل، را برای ساخت یک کارخانه‎ی تولید جدید بورد مدار چاپی انعطاف‎پذیر (FPCBها) منتشر می‎کند که هزینه‎ای برابر با 866 میلیون دلار خواهد داشت. براساس این گزارش، اپل انتظار دارد که در سال 2017 تعداد 60 میلیون دستگاه با نمایشگر اولد بفروشد که حدود 40 درصد مقدار کل فروش آیفون‎های جدید محسوب می‎شود. تعداد گوشی‎هایی که از این نمایشگر استفاده می‎کنند انتظار می‎رود که در سال بعد دو برابر شده و تا سال 2019 اپل برای تمامی مدل‎های آیفون خود به استفاده از این نوع پنل‎نمایش رو آورد.

این گزارش در توافق با اخبار قبلی قرار دارد که تحلیل‎گر مشهور برنامه‎های اپل آقای Ming-Chi Kuo به شکل خوش‎بینانه‎تری اعلام کرده بود که اپل سال بعد به طور کامل از نمایشگرهای اولد استفاده می‎کند. این تغییر به احتمال قریب به یقین باعث خواهد شد که قیمت آیفون 8 بسیار بالاتر رود و براساس گزارش‎های قبلی به بیش از 1000 دلار برسد. ولی تنها استفاده از فناوری نمایشگر جدید در این قضیه دخیل نخواهد بود چون انتظار می‎رود شرکت اپل این دستگاه را با تعدادی قابلیت جدید از جمله قابلیت شارژ بی‎سیم، یک اسکنر عنبیه چشم، یک نمایشگر خمیده و ویژگی‎های متعدد دیگر مجهز کند.

با آن‎که این قیمت ممکن است بسیار گزاف دیده شود، به نظر می‎آید که اپل قصد دارد آیفون 8 را، برخلاف آیفون‎های بسیار ارزان‎تر سال‎های قبل، در موقعیت یک گوشی بسیار رده‎بالا قرار دهد. گرچه برای مصرف‎کنندگان معمولی این شرکت هم‎چنین مدل‎های آیفون 7 اس و 7 اس پلاس را عرضه خواهد کرد، با آن‎که اطلاعات ما از این دو مدل بسیار کم است. با این‎وجود، انتظار می‎رود که همانند با سنت همیشگی اپل آن‎ها نظیر مدل‎های سال قبلی یعنی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس، مدل‎هایی به‎روزرسانی شده از آیفون 7 و 7 پلاس باشند. اگر این گزارش صحت داشته باشد، آن‎ها آخرین مدل‎هایی از آیفون محسوب می‎شوند که از یک پنل نمایش ال‎سی‎دی بهره‎ می‎برند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال