سه گوشی جدید نوکیا در خردادماه و گوشی جدید نوکیا 3310 اردیبهشت‎ماه به بازار می‎آیند

اگر به یاد داشته باشید در اخبار قبلی به استحضار شما رساندیم که شرکت HMD Global قصد دارد 4 گوشی جدید نوکیا یعنی نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 به همراه 3310 را تابستان امسال روانه‎ی 120 بازار جهان کند. حال اخبار جدیدی از سوی وب‎سایت چینی Vtech مبنی بر این منتشر شده است […]

اگر به یاد داشته باشید در اخبار قبلی به استحضار شما رساندیم که شرکت HMD Global قصد دارد 4 گوشی جدید نوکیا یعنی نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 به همراه 3310 را تابستان امسال روانه‎ی 120 بازار جهان کند.

حال اخبار جدیدی از سوی وب‎سایت چینی Vtech مبنی بر این منتشر شده است که تاریخ این گوشی‎ها را در کشور مالزی نشان می‎دهد. اولین گوشی که عرضه می‎شود به نظر Nokia 3310، نسخه‎ی جدید از یک گوشی feature کلاسیک است که به شکل غیرقابل توضیحی همگان را در کنگره جهانی موبایل امسال تحت تاثیر قرار داد. گفته می‎شود در اواسط اردیبهشت‎ماه این گوشی عرضه شده و سه گوشی اندرویدی دیگر در خردادماه وارد بازار می‎شوند به نحوی که این تاریخ برای گوشی Nokia 3 اواسط خردادماه، برای نوکیا 5 در اواخر آن و برای نوکیا 6 در اواسط تیرماه خواهد بود.

در همان خبر قبلی اشاره کردیم که شرکت HMD Global اظهار داشته است که می‎خواهد این گوشی‎ها را روانه‎ی بازارهای متعددی کند ولی بعید است که منظور آن‎ها دقیقا در یک روز بوده باشد و بنابراین این خبر جدید را می‎توانیم معتبر بدانیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال