لنوو تبلت هیبریدی Miix 510 را در IFA 2016 به نمایش گذاشت؛ پردازنده نسل ششم Core i7 و رم 8 گیگابایتی

شرکت‎‎های سازنده‎ی تبلت در حال حاضر وضعیت زیاد خوبی ندارند، تنها این بین تبلت‎های هیبریدی توانسته‎اند برای خود بازار ویژه‎ و قابل‎توجهی را به وجود آورند، بخشی از بازار که میزان تقاضا برای آن رو به اوج‎گیری است. شرکت‎های سازنده یقینا به دنبال استفاده از این فرصت هستند و مدل‎های متنوع خود را با قابلیت‎ها […]

شرکت‎‎های سازنده‎ی تبلت در حال حاضر وضعیت زیاد خوبی ندارند، تنها این بین تبلت‎های هیبریدی توانسته‎اند برای خود بازار ویژه‎ و قابل‎توجهی را به وجود آورند، بخشی از بازار که میزان تقاضا برای آن رو به اوج‎گیری است. شرکت‎های سازنده یقینا به دنبال استفاده از این فرصت هستند و مدل‎های متنوع خود را با قابلیت‎ها و کاربردهای مختلف روانه‎ی بازار می‎کنند. شرکت لنوو نیز در این بین مستثنی نیست و در نمایشگاه IFA برلین از دو مدل هیبریدی خود پرده داشت، تبلت هیبریدی Miix 510 یکی از آن‎ها است.

این دستگاه یقینا با در نظر گرفتن کاربران حرفه‎ای ساخته شده و دارای یک نمایشگر بزرگ 12.2 اینچی با دقت 19200 در 1200 پیکسل است که باعث می‎شود ارائه‎ی صفحات گسترده و پرزنتیشن‎های شما در هر مکانی آسان باشد. این تبلت دارای یک کیبورد قابل جدا شدن و یک تاچ‎پد ادغام شده و کلید‎های دارای نورپشتی با فاصله‎ی زیاد بین آن‎ها است تا تجربه‎ی تایپ با این تبلت به طبیعی‎ترین شکل ممکن باشد. هم‎چنین یک قلم نوری نیز به چشم می‎خورد که با قابلیت Windows Ink سازگار بوده تا نویسندگان و طراحان نیز از این تبلت لذت ببرند. البته باید اشاره داشت این قلم به صورت جداگانه فروخته می‎شود. پایه‎ی این تبلت هیبریدی یک سطح تنظیم 150 درجه‎ای دارد تا تضمینی برای استفاده از آن در مکان‎های و موقعیت‎های گوناگون به صورت آسان و راحت باشد.

اگر به دنبال بهره‎وری و پرتابل‎ بودن هستید می‎توانید بخش تبلت را از Lenovo Miix 510 جدا کنید. وزن آن تنها 880 گرم است، البته بستگی به پیکربندی سخت‎افزاری دارد، و می‎تواند از شبکه‎ی LTE نیز پشتیبانی کند. شرکت لنوو اعلام می‎کند که تبلت Miix می‎تواند تا حدود 7.5 ساعت به دنبال کار با آن طاقت بیاورد، البته رقمی که تا حد زیادی بستگی به سخت‎افزار انتخاب شده و یقینا شدت استفاده دارد.

در رابطه با جنبه‎ی سخت‎افزاری، مشتریان می‎توانند این تبلت را در چند مدل داشته باشند. پردازنده‎ی درون این تبلت حداکثر می‎‎تواند به قدرتمندی نسل ششم پردازنده‎های Core i7 اینتل باشد، رم و حافظه‎ی داخلی درایو SSD به ترتیب می‎توانند تا حداکثر 8 گیگابایت و 1 ترابایت باشند. قیمت تبلت Lenovo Miix 510 از 599.99 دلار شروع می‎شود و هنوز قیمت گران‎قیمت‎ترین مدل این تبلت اعلام نشده است.

تصاویری از تبلت Lenovo Miix 510 را می‎توانید در زیر مشاهده کنید:

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال