دومین گروه از تصاویر گوشی Honor 9 به بیرون درز پیدا کرد

روز گذشته تصویری را منتشر کردیم که منتسب به گوشی Honor 9 بود. ما هم‎چنین توضیحاتی در خصوص صحت یا عدم صحت این تصویر دادیم. با توجه به لایه‎بندی دکمه‎ها، دوربین و سنسورهای نمای جلویی گوشی که تقریبا مشابه با گوشی Honor 8 بودند، به نظر ما این گوشی یک مدل ارزان‎تر از Honor 8 […]

روز گذشته تصویری را منتشر کردیم که منتسب به گوشی Honor 9 بود. ما هم‎چنین توضیحاتی در خصوص صحت یا عدم صحت این تصویر دادیم. با توجه به لایه‎بندی دکمه‎ها، دوربین و سنسورهای نمای جلویی گوشی که تقریبا مشابه با گوشی Honor 8 بودند، به نظر ما این گوشی یک مدل ارزان‎تر از Honor 8 ارائه شده در سال قبل است. اگر به یاد داشته باشید بسیاری از افراد نیز در ابتدا Honor 8 Pro را Honor 9 تصور کرده بودند.

حال تصویر دیگری به بیرون درز یافته (تصویر بالا) که مدعی می‎شود Honor 9 را نشان می‎دهد و ما بار دیگر شیشه‎ی باریک شده در امتداد لبه‎های شیشه‎ی پشتی را در آن می‎بینیم و نمایشگری که لبه‎های آن همانند با طراحی همیشگی گوشی‎های آنر دارای لبه‎هایی با باریک‎شدگی اندک است. نمای جلویی این گوشی حواشی سفید رنگی دارد و قسمت عقب این گوشی به رنگ “ارغوانی روشن” است.

بعد از نگاه به گوشی Mi 6 شیائومی و این دستگاه ناشناخته از شرکت Honor، به راحتی می‎توان گفت که این دو گوشی واقعا مشابه هستند. با این‎حال، اگر این تصویر رزولوشن بیشتری داشت ما می‎توانستیم روی شماره‎مدل زوم کنیم که در تصویر دیروز ناخوانا بود.

در هر صورت، مردادماه تاریخ عرضه‎ی گوشی Honor 8 به بازار بود. در نتیجه می‎توان با اندکی اطمینان گفت که در همین تاریخ Honor 9 معرفی و دعوت‎نامه‎های رسمی شرکت در مراسم آن در تیرماه ارسال خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال