مشخصات iMac Pro اپل فاش شد

اواسط هفته‎ی قبل، اپل چندین روزنامه‎نگار را به دفاتر خود به منظور گفتگو در رابطه با آینده‎ی کامپیوترهای iMac خود دعوت کرد که در آن جلسه آن‎ها اعلام داشتند ممکن است در رابطه با محصولات خاصی مانند Mac Pro اشتباهاتی کرده باشند. آن‎ها هم‎چنین نسبت به تعهد خود در قبال کاربران حرفه‎ای دوباره تاکید داشته […]

اواسط هفته‎ی قبل، اپل چندین روزنامه‎نگار را به دفاتر خود به منظور گفتگو در رابطه با آینده‎ی کامپیوترهای iMac خود دعوت کرد که در آن جلسه آن‎ها اعلام داشتند ممکن است در رابطه با محصولات خاصی مانند Mac Pro اشتباهاتی کرده باشند. آن‎ها هم‎چنین نسبت به تعهد خود در قبال کاربران حرفه‎ای دوباره تاکید داشته و اعلام کردند که در حال ساخت iMac Pro هستند.

چه چیزی ماهیت حرفه‎ای بودن این محصول جدید را مشخص می‎کند هنوز مشخص نیست ولی وب‎سایت Universum طی گزارشی مشخصات احتمالی iMac Pro را منتشر کرده است. اگر این مشخصات صحت داشته باشند، به نظر می‎رسد که اپل قصد استفاده از پردازنده‎های Xeon E3 اینتل را دارد.

به همراه آن هم‎چنین 16 گیگابایت رم ECC دیده می‎شود که امکان ارتقاء تا 64 گیگابایت نیز وجود دارد. iMacهای فعلی مخصوص مصرف‎کننده در حال حاضر 8 گیگابایت رم غیر ECC به صورت پیش‎‎فرض دارند که امکان استفاده از مدل‎های با 32 گیگابایت رم نیز وجود دارد. هم‎چنین شایعه شده است که این iMac حرفه‎ای از SSDهای سریع‎تر NVMe با فضای ذخیره‎سازی تا 2 ترابایت و پردازنده‎های گرافیکی شرکت ای‎ام‎دی استفاده می‎کند تا امید افرادی که دوست داشتند اپل به استفاده از کارت‎های گرافیک انویدیا رو آورد، نقش بر آب شود.

iMac Pro هم‎چنین از پورت‎های تاندربولت 3 استفاده خواهد کرد که نبایستی جای تعجیب داشته باشد. براساس گفته‎ی Universum، محصولات جدید iMac در اواخر ماه اکتبر به همراه یک کیبورد کامل جدید ارائه می‎شوند. این‎که این کیبورد جدید طبق توضیح پتنت‎های جدید اپل دارای نوار لمسی خواهد بود یا نه هنوز مشخص نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال