طرح‎ شماتیک گوشی‎های نوکیا 8 و 9 منتشر شد

تاکنون، گوشی‎های اخیر نوکیا وارد بازار دستگاه‎های رده‎بالا/ پرچم‎دار بازار نشده‎اند و حدس می‎زنیم که این شرکت قصد دارد خیلی آهسته و با دقت وارد این بخش از بازار شود. با توجه به این صحبت، شایعاتی مبنی بر این شنیده می‎شود که شرکت HMD Global، قصد دارد دو گوشی نوکیا تحت عناوین نوکیا 8 و […]

تاکنون، گوشی‎های اخیر نوکیا وارد بازار دستگاه‎های رده‎بالا/ پرچم‎دار بازار نشده‎اند و حدس می‎زنیم که این شرکت قصد دارد خیلی آهسته و با دقت وارد این بخش از بازار شود. با توجه به این صحبت، شایعاتی مبنی بر این شنیده می‎شود که شرکت HMD Global، قصد دارد دو گوشی نوکیا تحت عناوین نوکیا 8 و 9 به عنوان گوشی‎های پرچم‎دار تولید کند و حال تصویری در اینترنت منتشر شده است که ممکن است بعضی از جزئیات این گوشی‎ها را نشان دهد.

همان‎طور که در طرح شماتیک بالا می‎توانید مشاهده کنید، گوشی‎های نوکیا 8 و نوکیا 9 به تصویر کشیده شده‎اند. با توجه به نوع این طراحی‎ها، به سختی می‎تواند گفت که این گوشی‎ها در قالب محصول واقعی به چه صورت خواهند بود، ولی با فرض معتبر بودن این تصاویر، بایستی گفت هر دو گوشی با تغییرات بارزی در بحث طراحی روبرو خواهند شد مانند وجود دکمه‎ی هوم/ حسگر اثرانگشت گوشی نوکیا 8 در جلو، در حالی‎که در Nokia 9 چنین چیزی مشاهده نمی‎شود.

گرچه بخشی از پنل پشتی نوکیا 9 همانند با یک حسگر اثرانگشت به نظر می‎آید، ولی در حال حاضر برای هر گونه نتیجه‎گیری زود است. این امکان وجود دارد که این بخش ربطی به قابلیت صوتی Ozo داشته باشد که براساس شایعات در این دستگاه استفاده خواهد شد. جدا از آن، هر دو گوشی ظاهرا مجهز به سیستم دوربین دوگانه و نمایشگری با حواشی اندک خواهند بود.

به دیده‎ی شک به این تصاویر بنگرید و جزئیات مربوط به گوشی Nokia 8 در حال حاضر بسیار اندک است. اما در رابطه با گوشی Nokia 9 شنیده می‎شود این گوشی با بهره‎مندی از چیپست اسنپ‎دراگون 835 و با قیمت 699 دلار در سه‎ماهه‎ی سوم سال جاری میلادی وارد بازار می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال