گلکسی نوت 8 به نمایشگری 6.4 اینچی با رزولوشن 4K مجهز می‌شود

از آن‌جایی که گلکسی اس8 و اس8 پلاس سامسونگ قرار است با نمایشگرهای غول‌پیکر روانه بازار شوند، سامسونگ طبیعتا برای آن‌که بتواند گلکسی نوت 8 را از این دو گوشی متفاوت کند، نیاز دارد تا اندازه‌ی نمایشگر این گوشی را بار دیگر بزرگ‌تر کند. حالا شایعات جدید منتشر شده در مورد این گوشی حاکی از […]

از آن‌جایی که گلکسی اس8 و اس8 پلاس سامسونگ قرار است با نمایشگرهای غول‌پیکر روانه بازار شوند، سامسونگ طبیعتا برای آن‌که بتواند گلکسی نوت 8 را از این دو گوشی متفاوت کند، نیاز دارد تا اندازه‌ی نمایشگر این گوشی را بار دیگر بزرگ‌تر کند. حالا شایعات جدید منتشر شده در مورد این گوشی حاکی از این هستند که گلکسی نوت 8 سامسونگ نمایشگر غول‌پیکری را با خود حمل خواهد کرد.

براساس جدیدترین شایعه‌ای که در مورد این گوشی فاش شده، گلکسی نوت 8 سامسونگ به نمایشگری 6.4 اینچی مجهز خواهد شد. تاکنون گوشی‌های زیادی پای خود را فراتر از نمایشگر 6 اینچی نگذاشته‌اند و به نظر می‌رسد در سال جاری سامسونگ گوشی‌های 6 اینچی به بالای زیادی را داشته باشد.

علاوه بر اندازه‌ی غول‌پیکر، نمایشگر فبلت مورد انتظار سامسونگ به رزولشون 4K تجهیز خواهد یافت. بنابراین برای اولین بار در میان گوشی‌های سامسونگ رزولوشن 4K نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این در حالی است که در بازار گوشی‌های‌هوشمند نمی‌توان گوشی با اندازه‌ی 6.4 اینچی و رزولوشن 4K پیدا کرد.

یکی دیگر از مشخصه‌های فاش شده در مورد این فبلت، حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی است. تقریبا اکثر سازندگان گوشی‌های‌هوشمند در حال افزایش حافظه‌ی رم گوشی‌های خود هستند و قطعا گلکسی نوت 8 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد شد. فعلا زمان زیادی تا معرفی گلکسی نوت 8 باقی مانده و نمی‌توان به چنین شایعات دل بست. بنابراین بهتر است منتظر خبرهای معتبر‌تری در خصوص یکی از فبلت‌های مورد انتظار سال باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال