مشخصات دوربین جدید سونی لو رفت

تا مدت زمان زیادی، دوربین‎های تمام فریم معمولا محدود به مدل‎های DSLR می‎شدند، اما پیشرفت در تکنولوژی منجر به این شد که شرکت‎هایی همانند با سونی فناوری تمام فریم را در دوربین‎های بدون آینه و حتی دوربین‎های جمع و جور نیز مانند RX1 و RX1R II پیاده‎سازی کنند، حال به لطف اطلاعاتی که به بیرون […]

تا مدت زمان زیادی، دوربین‎های تمام فریم معمولا محدود به مدل‎های DSLR می‎شدند، اما پیشرفت در تکنولوژی منجر به این شد که شرکت‎هایی همانند با سونی فناوری تمام فریم را در دوربین‎های بدون آینه و حتی دوربین‎های جمع و جور نیز مانند RX1 و RX1R II پیاده‎سازی کنند، حال به لطف اطلاعاتی که به بیرون درز یافته، برخی از جزئیات دوربین RX1R III فاش شده است.

براساس اطلاعات به بیرون درز شده، دوربین RX1R III سونی گفته می‎شود دارای “عملکردهای بهتری” است، گرچه برخی از افراد امیدوارند که این قضیه سبب وجود یک سیستم منوی بهتر شود. هم‎چنین صحبت‎هایی در خصوص قابلیت‎های ضبط ویدئوهای 4K شنیده می‎شود، ویژگی که دوربین RX1R II فاقد آن بود و تنها می‎توانست ویدئوهای فول اچ‎دی ضبط کند. هم‎چنین به یک فناوری بهبودیافته‎ی EVF نیز اشاره شده است.

با توجه به این‎که دوربین سونی RX1R II در سال 2015 معرفی شده بود، می‎توان با اطمینان گفت که سونی قصد تازه‎سازی محصول خود را ندارد یا هدف آپگرید دوربین قبلی است.

خبری در رابطه با زمان معرفی رسمی این دوربین شنیده نمی‎شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال