اکسپریا XA2 سونی مجوز FCC را دریافت کرد

در چند هفته‎ی گذشته تصاویر مرموزانه‎ای از گوشی‎هایی منتشر شده‎ که ظاهر نسل بعدی گوشی Xperia XZ و XA2 – نسل بعدی Xperia XA- را به کاربران نشان می‎دهند. حال گوشی اکسپریا XA2 سونی موفق به دریافت مجوز FCC شده است. ولی متاسفانه دریافت این مجوز باعث نشده است اطلاعات جدیدی از خود این گوشی […]

در چند هفته‎ی گذشته تصاویر مرموزانه‎ای از گوشی‎هایی منتشر شده‎ که ظاهر نسل بعدی گوشی Xperia XZ و XA2 – نسل بعدی Xperia XA- را به کاربران نشان می‎دهند. حال گوشی اکسپریا XA2 سونی موفق به دریافت مجوز FCC شده است.

ولی متاسفانه دریافت این مجوز باعث نشده است اطلاعات جدیدی از خود این گوشی مطرح شود. به نوعی جالب است بدانید که سونی ظاهرا هم‎چنان اصرار دارد FCC ID را روی یک برچسب مخفی، در کنار شیار سیم‎کارت، قرار دهد. با این‎وجود اگر این سند واقعا گوشی XA2 یا XA (2017) را توصیف کند، احتمال رونمایی از آن در مراسم MWC 2017 قوت بخشیده می‎شود.

در رابطه با مشخصات این دستگاه براساس تصاویر، رندرها و ویدئوهای به بیرون درز یافته باید گفت که گوشی XA2 مجهز به چیپست Helio P20 مدیاتک به همراه 4 گیگابایت رم خواهد بود. در پنل پشتی از یک دوربین 23 مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/2.0 و در جلو از یک دوربین 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی با نسبت کانونی f/2.2 استفاده خواهد شد. دیگر مشخصات مطرح شده از وجود پورت یو‎اس‎بی نوع C، درگاه 3.5 میلی‎متری هدفون و سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 در این گوشی خبر می‌دهند. گفتنی است قیمت این گوشی 320 دلار شایعه شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال