طرح آمریکا برای اختصاص 2 میلیارد دلار بودجه برای زیرساخت اینترنت بیمارستان‌ها

کمبود امکانات پزشکی آنلاین در آمریکا، مقامات این کشور را بر آن داشت تا طرحی برای اختصاص بودجه به این موضوع تصویب کنند. در این طرح که توسط کنگره آمریکا تهیه شده است، قرار است مبلغ 2 میلیارد دلار برای انجام زیرساخت و توسعه اینترنت بیمارستان های این کشور هزینه شود. به گزارش سرویس اخبار […]

کمبود امکانات پزشکی آنلاین در آمریکا، مقامات این کشور را بر آن داشت تا طرحی برای اختصاص بودجه به این موضوع تصویب کنند. در این طرح که توسط کنگره آمریکا تهیه شده است، قرار است مبلغ 2 میلیارد دلار برای انجام زیرساخت و توسعه اینترنت بیمارستان های این کشور هزینه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ZDNet، طرحی در کنگره آمریکا مطرح شده که در آن برای بهینه سازی زیرساخت اینترنت و ویزیت آنلاین پزشکان مبلغ 2 میلیارد دلار اختصاص خواهد یافت. در وضعیت کنونی و با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این کشور کمبود خدمات پزشکی آنلاین وضعیت بهداشتی و درمانی را بدتر کرده است.

کنگره آمریکا در روزهای اخیر در حال بررسی طرحی با عنوان Healthcare Broadband Expansion During COVID-19 (توسعه اینترنت پرسرعت مراکز درمانی در ایام کووید-19) است. این طرح از طرف نمایندگان فدرال و جمهوری خواه تهیه و ارائه شده و کنگره مبلغ این طرح را از منابع فدرال پرداخت خواهد کرد. در این طرح همچنین بسیاری از مراکز درمانی روستایی و دورافتاده نیز به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند شد که هزینه آن توسط دولت پرداخت می شود. پیش از این نیز کمیسیون ارتباطات فدرال مبلغ 605 میلیون دلار برای ارتقای کیفیت اینترنت مراکز درمانی اختصاص داده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال