چه کسانی در پروژه بالون‌های اینترنتی آلفابت حضور دارند؟

پروژه آلفابت یکی از پروژه های بلندپروازانه به شمار می رود که سعی دارد تا سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کند. این پروژه قرار است در ارتفاعات بالا به ارائه اینترنت بپردازد. هم اکنون سرمایه گذاران این پروژه تحت عنوان انجمن HAPS متشکل از چندین شرکت حوزه ارتباطات فعالیت خود را آغاز کرده […]

پروژه آلفابت یکی از پروژه های بلندپروازانه به شمار می رود که سعی دارد تا سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کند. این پروژه قرار است در ارتفاعات بالا به ارائه اینترنت بپردازد. هم اکنون سرمایه گذاران این پروژه تحت عنوان انجمن HAPS متشکل از چندین شرکت حوزه ارتباطات فعالیت خود را آغاز کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از Engaged ، شرکت های زیر ساخت تشکیل دهنده این انجمن شامل دویچه تلکام، بهارتی ایرتل، چاینا تلکام، تلفونیکا و شرکت‌های تجهیزاتی مانند ایرباس، انویرونمنت، اریکسن، اینتل ست و نوکیا تلاش دارند تا دولت را به استفاده از پروژه لون ملزم کنند.

پس از آنکه این انجمن به اتفاق سافت بنک پروژه لون را امضا کردند، فشارهای آنها بر روی دولت آغاز شده است. پروژه لون قرار است از طریق بالون های اینترنت، مردم محروم ارتفاعات را از اینترنت بهره‌مند کند. از دیگر تلاش های این انجمن امضای قرارداد با شرکت های ارائه دهنده اینترنت در منیا، پورتوریکو و پرو است تا به مناطق مرتفع این کشورها نیز اینترنت تعلق گیرد. آلفابت قرار است تلاش های دیگری را نیز برای پروژه لون انجام دهد که ارائه اینترنت در ارتفاعات تنها شروعی برای آن محسوب خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال