اپل حالا دیگربا ارزش‌ترین شرکت جهان نیست؛ حکم‌رانی آلفابت

همانطور که می‌دانید شرکت اپل به عنوان با ارزش‌ترین برند در دنیا شناخته می‌شد تا اینکه آلفابت شکل گرفت. حالا چند ماهی از تشکیل این شرکت می‌گذرد و ما شاهد پیشی گرفتن آن از شرکت اپل هستیم و از این پس، آلفابت را به عنوان ارزشمندترین شرکت در جهان می‌شناسیم. به لطف اطلاعاتی که اخیرا […]

همانطور که می‌دانید شرکت اپل به عنوان با ارزش‌ترین برند در دنیا شناخته می‌شد تا اینکه آلفابت شکل گرفت. حالا چند ماهی از تشکیل این شرکت می‌گذرد و ما شاهد پیشی گرفتن آن از شرکت اپل هستیم و از این پس، آلفابت را به عنوان ارزشمندترین شرکت در جهان می‌شناسیم.

به لطف اطلاعاتی که اخیرا توسط اپل منتشر شده، ارزش این شرکت 538 میلیارد دلار می‌باشد که در مقایسه با شرکت آلفابت با ارزش 553 میلیارد دلار، دیگر نمی‌توان اپل را ارزشمندترین برند دانست. شاید بتوان عملکرد گوگل در این زمینه را بسیار هوشمندانه دانست چرا که این شرکت با جدا بودن از دیگر کمپانی‌ها، پس از مایکروسافت قرار می‌گرفت و به عنوان سومین برند ارزشمند دنیا شناخته می‌شود. اما با در کنار هم قرار گرفتن گوگل و سایر شرکا زیر پرچم شرکتی واحد، آلفابت، حالا دیگر نمی‌توان اپل را بزرگ‌ترین شرکت دنیا دانست.

البته باید اشاره کنیم که تشکیل شرکت آلفابت نیز کار آسانی نبوده و همین کاغذبازی‌ها، 3.6 میلیارد دلار برای آنها آب خورده است! رقمی که از ارزش سهام بسیاری از شرکت‌های بزرگ و مطرح دنیا نیز بیشتر است. به هر حال این شرکت به قدری درآمد دارد که بتواند این موارد را جبران نماید. در سال گذشته نیز گوگل درآمدی 74.5 میلیارد دلاری داشت که 23 میلیارد دلار آن، سود خالص را به همراه داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال