آلفابت به کمک هوش مصنوعی نظارت بر دریاهای جهان را بر عهده می گیرد

شرکت آلفابت به عنوان شرکت مادر گوگل، با کمک یک دوربین و با استفاده از هوش مصنوعی نظارت بر دریاهای سراسر جهان را بر عهده خواهد گرفت. این سیستم دوربینی برای کمک به سلامت ماهی ها و همچنین تغذیه بشریت انجام خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آلفابت بخشی از برنامه […]

شرکت آلفابت به عنوان شرکت مادر گوگل، با کمک یک دوربین و با استفاده از هوش مصنوعی نظارت بر دریاهای سراسر جهان را بر عهده خواهد گرفت. این سیستم دوربینی برای کمک به سلامت ماهی ها و همچنین تغذیه بشریت انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آلفابت بخشی از برنامه X خود را به پروژه تایدال ( Tidal) اختصاص داده که در آن با استفاده از یک سیستم دید رایانه ای و هوش مصنوعی زندگی ماهی ها ارزیابی و تغذیه آنها زیر نظر گرفته می شود. همچنین در این پروژه تاثیر فعالیت های انسانی مانند صید نیز بررسی خواهد شد. این سیستم به پرورش دهندگان ماهی نیز کمک خواهد کرد تا وضعیت اکسیژن و معیارهای محیطی موثر را ارزیابی کنند.

آلفابت معتقد است که درک مردم از زندگی در اقیانوس ها می تواند به محافظت جانداران ساکن در آن کمک کند. بدین ترتیب می توان از بسیاری مشکلات مربوط به این زیستگاهها جلوگیری کرد. نیل دیو مدیر این پروژه می گوید: درک مردم از محیط زیر اقیانوس ها به حفاظت از اقیانوس ها منجر خواهد شد. حمایت از دریا تغذیه پایدار بشر را به دنبال دارد و آلفابت از این موضوع در پروژه X حمایت خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال