آمازون به پلیس اجازه می دهد تا به فیلم های دوربین های امنیتی دسترسی داشته باشد

پس از انتشار خبری مبنی بر آنکه شرکت آمازون در حال همکاری با نیروهای پلیس جهت در اختیار گذاشتن فیلم های دوربین های این شرکت می باشد؛ انتقاداتی علیه آن شکل گرفت. شرکت امنیت خانگی رینگ (Ring) که زیر مجموعه کمپانی آمازون می باشد، بر طبق توافق نامه ای با پلیس، در حال آموزش استفاده […]

پس از انتشار خبری مبنی بر آنکه شرکت آمازون در حال همکاری با نیروهای پلیس جهت در اختیار گذاشتن فیلم های دوربین های این شرکت می باشد؛ انتقاداتی علیه آن شکل گرفت. شرکت امنیت خانگی رینگ (Ring) که زیر مجموعه کمپانی آمازون می باشد، بر طبق توافق نامه ای با پلیس، در حال آموزش استفاده از دوربین های امنیتی این شرکت به برخی از افسران پلیس می باشد. بر اساس گزارش های منتشر شده، از این پس پلیس خواهد توانست تا بدون حکم دادگاه، به تصاویر این دوربین ها دسترسی داشته و محتویات آن ها را بررسی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، به منظور کاهش نگرانی ها و مخالفت مردم، این شرکت در حال افزایش آگاهی رسانی از طریق شبکه های اجتماعی، استفاده از فیلم ها و سخنرانی های آموزشی و همچنین استفاده از اپلیکیشن Neighbors می باشد. در این اپلیکیشن افراد می توانند درخواست های خود مبنی بر مورد استفاده قرار گرفتن از ویدئوهای دوربین های خود را مطرح کرده، با آن مخالفت یا موافقت کنند. به طور کلی هدف از این طرح تسریع رسیدگی به شکایات و دسترسی به مجرمان بیان شده است. دسترسی حداکثر 60 روزه به فیلم های این دوربین ها چیزی است که مورد توجه پلیس قرار گرفته است.

نگرانی های متعددی وجود دارد که این گونه، فیلم های افراد به طور دائم زیر ذره بین پلیس قرار دارد. این کار وابستگی به دوربین های این شرکت را افزایش می دهد و برخی عنوان کرده اند که این شرکت جهت فروش بیش از پیش دوربین های خود، دست به این اقدام زده است. حتی گزارش هایی رسیده است مبنی بر اینکه در برخی از مناطق آمریکا این دوربین ها به طور رایگان در مکان های عمومی نصب شده و یا در اختیار افراد قرار گرفته است که این خود مخالفت هایی را در پی داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال