تشکیل صف مجازی؛ اقدام آمازون برای مدیریت تقاضای مشتریان

آمازون با همکاری یک فروشگاه زنجیره ای در آمریکا، صف خرید مجازی ترتیب داده اند. بدین ترتیب که افراد برای خرید تقاضاهای خود را در ساعت های مختلف ثبت می کنند و الویت با افرادی است که ثبت سفارش خود را زودتر انجام داده باشند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به […]

آمازون با همکاری یک فروشگاه زنجیره ای در آمریکا، صف خرید مجازی ترتیب داده اند. بدین ترتیب که افراد برای خرید تقاضاهای خود را در ساعت های مختلف ثبت می کنند و الویت با افرادی است که ثبت سفارش خود را زودتر انجام داده باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Engaged، افزایش تقاضا در شرایط بحرانی شیوع کرونا شرکت هایی مانند آمازون را بر آن داشته تا تقاضای مشتریان را به نوعی دیگر مدیریت کنند. آمازون و یک فروشگاه زنجیره ای دیگر به نام Whole Foods صف های مجازی را برای تحویل کالا ابداع کرده اند. بدین ترتیب که ارائه کالا در بازه زمانی خاصی به کاربر پیشنهاد می شود. در صورت تائید، کاربرانی که تقاضای خود را زودتر ثبت کرده اند در الویت خواهند بود. هدف اصلی از این کار جلوگیری از تشکیل های صف های واقعی و افزایش مبتلایان بوده است.

 پیش از این نیز آمازون اعلام کرده بود که در وضعیت کنونی توانایی پاسخگویی به کاربران را تا 60 درصد افزایش داده است و سعی دارد تا موجودی کالاها را نیز در هفته های اتی بهبود ببخشد. دیگر خرده فروشی های اینترنتی در آمریکا نیز هر کدام راه حل های دیگری را برای ارسال مواد غذایی و کالاهای ضروری به مشتریان در نظر گرفته اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال