آمازون در حال استخدام افراد حرفه‌ای برای ساخت اولین بازی رایانه‌ای خود می‌باشد!

صنعت بازی‌های رایانه‌ای به قدری بزرگ و پول‌ساز هست که بخواهد هر شرکت ثروتمندی را برای ورود وسوسه نماید. سال گذشته حتی عناوینی همچون Destiny برای کنسول‌های نسل ششم و هفتم منتشر شد که در روز اول، بیش از 1 میلیارد دلار فروش داشت، بله بیش از 1 میلیارد دلار تنها در عرض 24 ساعت! […]

صنعت بازی‌های رایانه‌ای به قدری بزرگ و پول‌ساز هست که بخواهد هر شرکت ثروتمندی را برای ورود وسوسه نماید. سال گذشته حتی عناوینی همچون Destiny برای کنسول‌های نسل ششم و هفتم منتشر شد که در روز اول، بیش از 1 میلیارد دلار فروش داشت، بله بیش از 1 میلیارد دلار تنها در عرض 24 ساعت!

حالا خرده‌فروش آنلاین، Amazon، به صورت رسمی از وجود شرکت Amazon Game Studios خبر داد و اعلام نمود که در حال استخدام افراد خبره و توانمند می‌باشد و تا کنون نیز افرادی را استخدام کرده که در ساخت عناوینی همچون BioShock، Half Life 2، Portal، World of Warcraft، Dota 2، Left 4 Dead، Halo، Infamous، Shadow of Mordors و The Last of Us نقش پر رنگی داشته‌اند.

ابتدای سال جاری نیز شایعاتی در مورد تعامل آمازون با کمپانی آلمانی Crytek منتشر و اعلام شده بود که در زمان بحران این شرکت، آمازون لایسنسی از موتور بازی‌سازی CryEngine 3 را به ارزش 70 میلیون دلار خریداری کرده بود. حالا به نظر می‌رسد این شایعات حقیقت داشتند و الآن، نتیجه‌ی آن را مشاهده می‌کنیم.

آوریل 2014 بود که Amazon Game Studios، دو طراح خرفه‌ای با نام‌های Kim Swift و Clint Hocking را به استخدام خود درآورد. عمده‌ی شهرتی که Kim Swift به دست آورده بابت حضور پررنگش در ساخت بازی Portal بوده در حالی که Clint Hocking به خاطر همکاری‌های متعددش با شرکت‌هایی همچون Ubisoft، Valve و LucasArts، از تجربیات بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. از طرفی، توانایی بالای Hocking و نقشی که وی در تولید بازی Far Cry 2 داشته، سبب شده تا نظر آمازون به این مهندس توانمند جلب شود.

هم‌اکنون آمازون در حال استخدام 26 ردیف شغلی و طراح برای Amazon Game Studios بوده و قصد دارد تا در آینده، اولین عنوان خود را برای PC منتشر کند. البته اینکه عنوانی که توسط این شرکت ساخته می‌شود، برای کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود یا نه هنوز مشخص نشده است. به هر شکل، زمان زیادی تا معرفی بازی این شرکت باقی مانده اما حضور این کمپانی، می‌تواند خبر خوشی برای گیمرها باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال