آمازون روی سرویس استریم موزیک خود کار می‌کند؛ رقیبی برای اسپاتیفای و اپل موزیک

براساس خبری که روز جمعه انتشار یافت، شرکت آمازون قرار است بر روی سرویس موزیک استریم خود کار کند. این سرویس قرار است در آینده نزدیک به رقیبی جدی برای سرویس‌های استریم موزیک مشهوری همچون اسپاتیفای و اپل موزیک تبدیل شود. بزرگ‌ترین دلیل این موضوع، قیمت بسیار رقابتی سرویس موزیک شرکت آمازون به همراه قابلیت‌هایی […]

براساس خبری که روز جمعه انتشار یافت، شرکت آمازون قرار است بر روی سرویس موزیک استریم خود کار کند. این سرویس قرار است در آینده نزدیک به رقیبی جدی برای سرویس‌های استریم موزیک مشهوری همچون اسپاتیفای و اپل موزیک تبدیل شود. بزرگ‌ترین دلیل این موضوع، قیمت بسیار رقابتی سرویس موزیک شرکت آمازون به همراه قابلیت‌هایی است که پیش‌تر در برنامه‌های پخش موزیک اسپاتیفای و اپل موزیک شاهد آن بودیم. شرکت اپل به مشترکین خود که برای اولین بار از این سرویس استفاده می‌کنند، سه ماه اشتراک رایگان ارائه می‌دهد. بعد از این مدت زمان، اپل برای این سرویس از مشترکین خود به ازای هر ماه 9.99 دلار هزینه طلب خواهد کرد (4.99 دلار ماهانه برای دانشجویان). از طرفی برای خانواده‌ای که بیشتر از شش نفر عضو داشته باشد، مبلغ 14.99 را خواستار خواهد بود.

سرویس اسپاتیفای نیز به منظور ارائه سرویس پیشرفته خود مبلغ 9.99 را به ازای هر ماه از مشترکین خود طلب خواهد کرد. البته جالب است بدانید که 70 درصد از مشترکین این شرکت از نسخه نمایش دهنده تبلیغات رایگان آن استفاده می‌کنند. این حالت، موردی است که متاسفانه در سرویس اپل وجود ندارد. شرکت اسپاتیفای به همین دلیل است که در سرتاسر دنیا دارای 100 میلیون مشترک استفاده کننده از سرویس رایگان و همچنین پرداختی این کمپانی بوده و به همین منظور است که از این نظر دارای بیشترین مشترکین در بین دیگر سرویس‌های استریم موزیک است. دیوید پک‌من، یکی از شرکای سازمان Venture Capital firm Venrock در این مورد این طور اعلام کرد که سرویس موزیک آینده شرکت آمازون، مشترکین سرویس اپل را خواهد ربود؛ اما این مورد در رابطه با سرویس اسپاتیفای صدق نخواهد کرد.

پیش بینی می‌شود سرویس احتمالی شرکت آمازون ماهانه 9.99 دلار از مشترکین خود هزینه طلب کند. هم اینک سرویس موزیک فروشگاه آمازون که با نام Prime Music شناخته می‌شود و بخش پخش ویدئو آن دارای قسمتی رایگان می‌باشند. در Prime Music می‌توانید در یک کاتالوگ که دارای یک میلیون آهنگ است از قابلیت‌ها و خدمات آن استفاده نمایید. پیش‌بینی می‌شود در هر کاتالوگ از سرویس‌های اسپاتیفای و اپل موزیک، 30 میلیون آهنگ وجود داشته باشد. هم اینک کاربران Prime Music می‌توانند به صورت استریم و از طریق برنامه‌های Amazon Music و Prime Music موجود در فروشگاه‌ها App Store به موزیک گوش دهند.

این شرکت هم‌اکنون در حال مذاکره با برندهای فعال در حوزه موسیقی است و انتظار می‌رود سرویس موزیک آمازون در انتهای تابستان یا اوایل پاییز وارد بازار شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال