آمازون از Echo Show با نمایشگر 7 اینچی رسماً پرده برداشت

شرکت آمازون در نهایت از اولین دستگاه اکو خود که یک نمایشگر لمسی دارد پرده برداشت. این محصول Echo Show نامیده می‎شود و 229.99 دلار قیمت دارد. تاریخ عرضه‎ی آن به بازار 8 تیرماه خواهد بود، اما امکان پیش‎خرید آن از الان در رنگ‎های مشکی و سفید وجود دارد. اگر دو عدد از این محصول […]

شرکت آمازون در نهایت از اولین دستگاه اکو خود که یک نمایشگر لمسی دارد پرده برداشت. این محصول Echo Show نامیده می‎شود و 229.99 دلار قیمت دارد. تاریخ عرضه‎ی آن به بازار 8 تیرماه خواهد بود، اما امکان پیش‎خرید آن از الان در رنگ‎های مشکی و سفید وجود دارد. اگر دو عدد از این محصول را بخواهید کد تخفیف SHOW2PACK صد دلار از سفارش شما کم خواهد کرد.

Echo Show تمامی قابلیت‎هایی که اسپیکر هوشمند نسخه‎ی معمولی اکو داشته را دارد از جمله میکروفون‎های همیشه گوش به زنگ و دستیار مجازی هوشمند آمازون یعنی الکسا. اما به همراه تمامی آن‎ها یک نمایشگر لمسی ادغام شده‎ی 7 اینچی و یک ظاهر حجیم و قدیمی دیده می‎شود.

آمازون می‎گوید الکسا حالا می‎تواند در نهایت چیزهای مختلف را به لطف نمایشگر Echo Show به کاربر نشان دهد. ویدئوهای یوتیوب، متن آهنگ‎های دلخواه کاربر از جمله مواردی است که او می‎تواند بر روی این نمایشگر مشاهده کند.

این دستگاه با محصولات هوشمند خانگی مانند Ring و Arlo سازگاری دارد تا کاربر بتواند با کمک الکسا آن‎ها را به کار بگیرد. همان‎طور که انتظار می‎رود، هرگونه مهارتی که الکسا دارد و در دیگر دستگاه‎های اکو پشتیبانی می‎شود در Echo Show نیز به چشم می‎خورد.

به دنبال معرفی این اسپیکر هوشمند این غول دنیای فروشگاه‎های آنلاین هم‎چنین سرویس جدیدی را معرفی کرده است تا تمامی افرادی که دارای هر گونه دستگاه اکو یا اپلیکیشن الکسا در گوشی‎های هوشمند هستند به صورت رایگان از برقراری تماس رایگان با سایر افرادی که هرکدام از آن محصولات را دارند، لذت ببرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال