آمازون به فروش کالاهای غیر ایمن متهم شد

سه سناتور آمریکایی در نامه ای خواستار توضیح از جف بزوس شدند. آمازون متهم است که سیاست های ایمنی مصرف کننده را رعایت نکرده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از وال استریت ژورنال ، بیش از 4000 کالای موجود در فروشگاه آمازون غیر ایمن تشخیص داده شدند. در همین […]

سه سناتور آمریکایی در نامه ای خواستار توضیح از جف بزوس شدند. آمازون متهم است که سیاست های ایمنی مصرف کننده را رعایت نکرده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از وال استریت ژورنال ، بیش از 4000 کالای موجود در فروشگاه آمازون غیر ایمن تشخیص داده شدند. در همین راستار سه سناتور دموکرات آمریکایی در نامه ای خواستار توضیحاتی در این باره شدند.

وال استریت ژونال در تحقیقات اخیر خود اعلام کرده است که بیش از 4000 کالای این فروشگاه غیر ایمن هستند. در نامه این سناتورها آمده است: آمازون در حفظ سلامت مشتریان خود کوتاهی کرده است. ما از این شرکت خواستاریم تا سریعا محصولات مشکل دار را از سایت خود حذف کند. همچنین تغییراتی را در سیاست های خود در رابطه با محصولات ناامن انجام دهد. زیرا پروتکل های فعلی نتوانسته مانع از فروش محصولات غیر ایمن شود.

به گزارش WSJ کالاهای غیر ایمن شامل : اسباب بازی ها و دارهای فاقد هشدار برای خطرات ، نوارهای رنگ آمیزی سمی، تشک‌های خواب نوزاد که احتمال خفگی دارند، مکمل‌های رژیمی حاوی داروهای غیرقانونی، اسباب بازی‌های حاوی سرب و محصولاتی که به دروغ اظهار داشته بودند که توسط یک آژانس فدرال تایید شده‌اند ، میشد.

آمازون در سال 2016 اعلام کرده بود که قصد دارد ثبت نام برند تجاری بین‌المللی را تهیه کند تا فقط فروشندگان دارای مجوزهای مناسب بتوانند محصولات ثبت شده خود را در سایت آمازون بفروشند. بنابراین در سال ۲۰۱۹، آمازون پروژه زیرو (Project Zero) را آغاز کرد. تا بتواند فروشندگان جعلی را از طریق فناوری یادگیری ماشین شناسایی و حذف کند. پس از انتشار این خبرها آمازون برخی از موارد خطرناک را حذف یا اصلاح کرده است اما بسیاری از آنها از گروه بندی های جدید سر در آورده اند. همچنین این شرکت یک بیانیه در مورد برنامه های جدید خود منتشر کرد، اما هیچ قولی برای تغییر پروتکل‌های خود نداد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال