اپلیکیشن آمازون برای iOS به الکسا مجهز می‎شود

روز گذشته اپلیکیشن آمازون برای iOS با آپگرید بارزی روبرو شد (گرچه عرضه‎ی آن به صورت مرحله‎ای است و یک هفته‎ای دریافت این تغییر برای همه طول خواهد کشید). الکسا، دستیار صوتی این شرکت، حال داخل این اپلیکیشن جا داده شده است و کاربران با آهسته ضربه زدن بر روی میکروفون موجود در نوار جستجو […]

روز گذشته اپلیکیشن آمازون برای iOS با آپگرید بارزی روبرو شد (گرچه عرضه‎ی آن به صورت مرحله‎ای است و یک هفته‎ای دریافت این تغییر برای همه طول خواهد کشید). الکسا، دستیار صوتی این شرکت، حال داخل این اپلیکیشن جا داده شده است و کاربران با آهسته ضربه زدن بر روی میکروفون موجود در نوار جستجو می‎توانند به آن دسترسی داشته باشند.

کاربران می‎توانند سوالات خود را از الکسا بپرسند تا به آن‎ها در خرید کمک و برای آن‎ها موسیقی پخش کند. این دستیار صوتی هم‎چنین به کتاب‎های کتابخانه‎ی کیندل کاربر و هم‎چنین به فایل‎های موسیقی سرویس Amazon Music Unlimited, Prime Music و آهنگ‎ها و آلبوم‎های خریداری شده دسترسی دارد.

در زمانی که الکسا پخش موزیک را شروع کند، کلیدهای کنترلی پخش بر روی صفحه ظاهر خواهد شد. صدا حتی اگر نمایش کلیدها را ببندید، در پس‎زمینه به پخش ادامه خواهد داد. کاربر می‎تواند از اخبار جدید، اطلاعات تازه‎ی هواشناسی و ترافیک نیز مطلع شود. بسته به مهارت‎های که علاقه‎مندان به الکسا اضافه کنند، او می‎تواند به کنترل دستگاه‎های هوشمند خانگی آن‎ها نیز بپردازند. به طور کلی، به نظر می‎رسد ریلیز جدید این اپلیکیشن به طور کامل قابلیت‎های ا لکسا را در خود داد، امری که در سری اسپیکرهای هوشمند شرکت آمازون قبلا دیده شده بود. هنوز مشخص نیست که آیا الکسا به اپلیکیشن خرید آمازون برای اندروید نیز اضافه خواهد شد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال