کارکنان آمبولانس در انگلیس از آیپد برای ارزیابی قربانیان تصادف و سکته استفاده می کنند

کارکنان آمبولانس با استفاده از آیپد و با هدف تشخیص سریع، تصاویر مربوط به قربانیان تصادف و یا سکته را برای پزشکان متخصص بیمارستان ارسال می کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کارکنان آمبولانس با استفاده از آیپد می‌توانند عکس قربانیان تصادف و سکته را برای پزشکان متخصص بیمارستان ارسال کرده و […]

کارکنان آمبولانس با استفاده از آیپد و با هدف تشخیص سریع، تصاویر مربوط به قربانیان تصادف و یا سکته را برای پزشکان متخصص بیمارستان ارسال می کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کارکنان آمبولانس با استفاده از آیپد می‌توانند عکس قربانیان تصادف و سکته را برای پزشکان متخصص بیمارستان ارسال کرده و بدون معطلی با استفاده از تشخیص سریع بیماران را نجات دهند.

National Health Service (HSN) انگلیس ۳۰۰۰۰ آیپد به آمبولانس های منطقه ای کمک کرده تا از طریق آن امدادگران بتوانند در هنگام حادثه تصمیم گیری های سریعی برای انتقال به بیمارستان یا درمان در محل انجام دهند. این مرکز معتقد است آیپد و استفاده آن در آمبولانس می تواند یک ارتباط حیاتی بین بیمار و مشاوران متخصص در بیمارستان ایجاد کند که از طریق این تعامل دیجیتالی درمان سریع تر و بهتر انجام شود.

این تجهیزات به پزشکان و کارکنان آمبولانس کمک خواهد کرد چگونگی آسیب بیماران در اثر تصادف مشخص شود. بدین ترتیب متخصصان در بیمارستان خود را برای پذیرش بیمار آماده خواهند کرد. همچنین این اطلاعات می‌تواند به پرونده پزشکی بیماران نیز کمک کند.

کارکنان آمبولانس در صف مقدم بیماریهای همه گیر و یا تصادفات بوده و به طور مرتب با اوضاع مرگ و زندگی دست و پنجه نرم می کنند. این افراد برای درمان و تشخیص بیماران بدحال همیشه در صحنه هستند. این ابزارها می تواند کمک دیگری به پیراپزشکان و پزشکان ماهر محسوب شود. زیرا آنها به طور مدام در حال پاسخگویی به نیاز بیماران سخت و آسیب دیده هستند.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال