AMD : محصولاتی در دست تولید داریم، سهم بازار را پس خواهیم گرفت

در سال 2014، AMD از یک طرف قویترین کارت گرافیک دنیا، یعنی R9 295X2 که دارای پردازنده گرافیکی با نام رمزی Hawaii بود را معرفی کرد و از طرفی دیگر به جز Tonga که نسبت به مدل قبلی خود که در سری Radeon R9 280 به کار برده شده بود افزایش کارایی خوبی داشت، هیچ پردازنده […]

در سال 2014، AMD از یک طرف قویترین کارت گرافیک دنیا، یعنی R9 295X2 که دارای پردازنده گرافیکی با نام رمزی Hawaii بود را معرفی کرد و از طرفی دیگر به جز Tonga که نسبت به مدل قبلی خود که در سری Radeon R9 280 به کار برده شده بود افزایش کارایی خوبی داشت، هیچ پردازنده گرافیکی جدیدی را معرفی نکرد.

این در حالی است که در طرف مقابل NVIDIA دو پردازنده گرافیکی و چهار فناوری گرافیکی برای کامپیوترهای رومیزی عرضه کرده که به خاطر عملکرد خوبشان، چندین جایزه نیز دریافت کرده اند. در نتیجه NVIDIA، سهم بازار AMD را گرفت و این شرکت در سال 2014 به عنوان بازنده شناخته شد.

Lisa Su، مدیر AMD در نمایشگاه CES اعلام کرده که محصولات خیلی خوبی در دست تولید داریم که بعدا در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد. ما توسط این محصولات جدید دوباره سهم بازار خود را از NVIDIA پس می گیریم.

مانند همیشه مقام بالای این شرکت از فاش کردن جزئیات در مورد برنامه های این شرکت خودداری کرده است، اما منابع غیر رسمی اعلام کرده اند که AMD حداقل یک گرافیک جدید از سری Radeon R9-series را آماده کرده که نه تنها از لحاظ قدرتی عملکرد بهتری دارد بلکه از پردازنده گرافیکی قدرتمند HBM بهره می برد.

AMD 2

خبر خوب اینجاست که مدیر این شرکت اعلام کرده که در سال 2015 چندین محصول گرافیکی جدید از ما خواهید دید؛ البته تا زمان عرضه، صحبتی از آن ها نخواهیم کرد. پس می توان نتیجه گرفت که AMD قصد معرفی چندین پردازنده جدید را در سال جدید دارد که زمان مناسبی برای معرفی آنهاست، چون اکثر محصولات AMD بیش از دو سال از تاریخ معرفی شان می گذرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال