شرکت AMD در مراسم CES کارت‌های گرافیک قدرتمند با پلت‌فرم VEGA معرفی می‌کند

شرکت AMD در مراسم CES 2017 از کارت‌های گرافیک قدرتمند خود با پلتفرم VEGA رونمایی می‌کند. کارت گرافیک‌های قدرت‌مند شرکت AMD به عنوان نسل بعدی کارت گرافیک پلتفرم Polaris شناخته می‌شوند و شایعات همگی حاکی از این هستند که سری VEGA می‌تواند رقیب قدرتمندی برای کارت گرافیک‌های قدرتمند شرکت انویدیا باشد. انویدیا که حالا چند سالی می‌شود […]

شرکت AMD در مراسم CES 2017 از کارت‌های گرافیک قدرتمند خود با پلتفرم VEGA رونمایی می‌کند. کارت گرافیک‌های قدرت‌مند شرکت AMD به عنوان نسل بعدی کارت گرافیک پلتفرم Polaris شناخته می‌شوند و شایعات همگی حاکی از این هستند که سری VEGA می‌تواند رقیب قدرتمندی برای کارت گرافیک‌های قدرتمند شرکت انویدیا باشد.

انویدیا که حالا چند سالی می‌شود رقیب قدرتمندی را در کنار خود احساس نکرده به نظر می‌رسد با محصول جدید شرکت AMD به مشکل برمی‌خورد. انویدیا طی چند سال گذشته حرف اول را در میان پردازنده‌های گرافیکی زده و حالا AMD با تیزری که از این کارت گرافیک منتشر کرده سخت به دنبال رقابت با شرکت انویدیا است.

کارت گرافیک Vega شرکت AMD عملکردی قدرت‌مند را با قیمت مناسب به کاربران ارائه خواهد داد. البته قیمت مناسب زمانی حاصل می‌شود که شرکت AMD کارت گرافیک GTX-1080 را در سری محصول جدید خود قرار ندهد چرا که این کارت گرافیک از قیمت بسیار بالایی برخوردار است.

AMD برای محصول جدید خود وب‌سایتی جداگانه را نیز طراحی کرده که در این وب‌سایت تیزر ویدیویی این کارت گرافیک به همراه تاریخ 16 دی ماه برای معرفی این محصول قرار گرفته است.

به‌هر‌حال به نظر می‌رسد AMD نمایشی پر‌رنگ را در رویداد CES خواهد داشت و از آن‌جایی که رقابت در هر زمینه‌ای باعث پیشرفت می‌شود شاید کاربران از رقابت میان دو شرکت AMD و انویدیا بهره کامل ببرند. از سویی دیگر، انویدیا نیز در این رویداد از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کند و احتمالا با سوپرایزهایی جدید به سراغ کاربران خود می‌رود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال