ابزار جدید AMD می تواند به صورت آنلاین گرافیک ها را با یکدیگر مقایسه کند

AMD از ابزار آنلاین جدیدی رونمایی کرده است که قادر است به صورت آنلاین گرافیک های این شرکت را هنگام اجرای بازی های محبوب با گرافیک های انویدیا مقایسه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار آنلاین جدید AMD امکان مقایسه پردازنده های گرافیکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نتایج منتشر […]

AMD از ابزار آنلاین جدیدی رونمایی کرده است که قادر است به صورت آنلاین گرافیک های این شرکت را هنگام اجرای بازی های محبوب با گرافیک های انویدیا مقایسه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار آنلاین جدید AMD امکان مقایسه پردازنده های گرافیکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نتایج منتشر شده این ابزار هرگز جانبدارانه نبوده و مقایسه آن نیز عادلانه است. با توجه به اینکه مقایسه قطعات سخت افزاری از روی بنچمارک‌ ها نمی تواند چندان نتایج صحیحی ارائه کند AMD تلاش کرده است تا محصولات خود را با روشی بهتر با دیگر محصولات مقایسه کند.

 همچنین این شرکت اخیراً عملکرد محصولات خود را به صورت نمودار هایی منتشر کرده است که در آن نشان می دهد گرافیک های سری Radeon RX 6000 در مقایسه با Nvidia GeForce RTX 3000 چه عملکردی دارد. در این مقایسه در بعضی بازی ها نماینده انویدیا عملکرد بهتری از AMD داشته است. دیدن این موضوع از سوی AMD نشان دهنده شفافیت کامل روش منطقی برای مقایسه است. کاربران می توانند پس از انتخاب گرافیک مورد نظر به نمودار ایجاد شده توسط این برنامه مراجعه کنند تا امتیاز هر محصول به  تفکیک به نمایش درآید. در این ابزار عملکرد گرافیک ها در ۱۱ بازی محبوب مقایسه خواهد شد. این در حالی است که بعضی از بازی ها با گرافیک های AMD سازگاری بهتری دارند. اما در بنچمارک های ارائه شده بازی ها همیشه با گرافیک AMD عملکرد بهتری ندارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال