استارت آپ آمریکایی به دنبال افزایش سه برابری قدرت موتور های الکتریکی

یک استارتاپ آمریکایی قصد دارد موتورهای الکتریکی با سه برابر قدرت موتور های کنونی تولید کند. در صورت تولید چنین موتوری آلایندگی خطوط هوایی به شدت کاهش خواهد یافت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا ،استارت آپ H3X شامل سه مهندس به نام های جیسون سیلوستر مکس لیبن و اریک ماسیولک است که […]

یک استارتاپ آمریکایی قصد دارد موتورهای الکتریکی با سه برابر قدرت موتور های کنونی تولید کند. در صورت تولید چنین موتوری آلایندگی خطوط هوایی به شدت کاهش خواهد یافت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا ،استارت آپ H3X شامل سه مهندس به نام های جیسون سیلوستر مکس لیبن و اریک ماسیولک است که در صنایع فناوری و خودرو در وزارت انرژی با هم همکار هستند. این سه مهندس تلاش کردند تا موتورهای الکتریکی بهبود یافته تولید کنند. تلاش های اولیه آن ها نیز ساخت یک موتور الکتریکی جدید است که بتواند در پروازهای تجاری مورد استفاده قرار بگیرد.

 خودروهای الکتریکی اکنون به شدت مورد اقبال و توجه کاربران است. به همین دلیل این سه نفر به دنبال برقی‌کردن صنایع هوایی بودند. با توجه به این که پروازهای هواپیماهای بدون سرنشین و پهپادها همگی از موتورهای الکتریکی استفاده می کنند. اما در پروازهای بزرگتر محدودیت هایی در فناوری های الکتریکی وجود دارد که یکی از آنها بزرگ بودن هواپیماهای تجاری است. این استارتاپ قصد دارد تا به طور ویژه ظرفیت قدرت موتورهای الکتریکی را افزایش دهد.

 موتور ساخته شده توسط این استارت آپ به نام HPDM250  جرم کمتری دارد. کاهش جرم موتور الکتریکی جدید توانست توان آن را به ۱۳ کیلو وات بر کیلوگرم افزایش دهد. در حالی که موتورهای الکتریکی کنونی تنها تا ۴ کیلو وات بر کیلوگرم نیرو تولید می کنند. این استارتاپ معتقد است موتورهای جدید می توانند برای هر وسیله نقلیه با عملکرد بالا مانند قایق های برقی انرژی تولید کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال