ساعت فوق مقاوم امیزفیت T-Rex Ultra تا ۲۰ روز شارژدهی دارد

جدیدترین ساعت امیزفیت از نوع فوق مقاوم با نام تی رکس اولترا است که علاوه بر طراحی هیجان انگیز می‌تواند تا ۲۰ روز شارژدهی داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خانواده تی رکس از برند امیزفیت از جمله ساعت های فوق مقاوم در بازار هستند که در بین هواداران محبوبیت خاصی […]

جدیدترین ساعت امیزفیت از نوع فوق مقاوم با نام تی رکس اولترا است که علاوه بر طراحی هیجان انگیز می‌تواند تا ۲۰ روز شارژدهی داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خانواده تی رکس از برند امیزفیت از جمله ساعت های فوق مقاوم در بازار هستند که در بین هواداران محبوبیت خاصی دارند. ‏امیزفیت تی رکس مدل اولترا از این خانواده را رونمایی کرده تا بتواند بیشتر رضایت کاربران را جلب کند. طبق نام این محصول ساعت جدید تی رکس به عنوان پرچمدار این خانواده محسوب می شود. ساعت هوشمند تی رکس اولترا دارای صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچ از نوع امولد است که می تواند روشنایی حداکثری هزار نیت ارائه کند.

نمایشگر این ساعت پیش از این در نسل قبلی تی رکس دو نیز استفاده شده بود. اما امیزفیت در این ساعت از بدنه مقاوم تر استفاده کرده است. به طوری که با کمک گواهی های ایزو ۶۲۴۵ و ۱۳۳۱۹ می‌توان این ساعت را تا عمق ۳۰ متری آب فرو برد. آلیاژ پلیمر و فولاد ضد زنگ برای ساخت بدنه و دکمه ها و پنل پشتی این ساعت استفاده شده است.

طبق گزارش جی‌اس‌ام آرنا ساعت هوشمند پرچمدار امیزفیت دارای جی پی اس دو بانده است که می‌تواند با دانلود نقشه ها در خود به صورت آفلاین مکان‌یابی کند. همچنین امکان تشخیص ۲۵ نوع فعالیت ورزشی را داشته و به لطف حسگر دقیق می تواند ضربان قلب و اکسیژن خون را نظارت کند.

تی رکس اولترا گواهی MIL-STD را به همراه دارد که آن را در برابر انواع عوامل خارجی مقاوم می کند. این ساعت با استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خود می تواند تنها با یک بار شارژ تا ۲۰ روز کار کند. در صورت استفاده مداوم و سنگین شارژدهی آن به نوبت روز کاهش می یابد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال