یک نهنگ ناشناس یک میلیارد دلار بیت کوین را جابجا کرد

هنگام بررسی تراکنش ها مشخص شد که 94 هزار بیت کوین تنها در یک تراکنش منتقل شده است. این مقدار چیزی حدود یک میلیارد دلار بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از وبسایت Whale Alert ، در این تراکنش ارز مجازی ای حدود 94 هزار و 504 […]

هنگام بررسی تراکنش ها مشخص شد که 94 هزار بیت کوین تنها در یک تراکنش منتقل شده است. این مقدار چیزی حدود یک میلیارد دلار بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از وبسایت Whale Alert ، در این تراکنش ارز مجازی ای حدود 94 هزار و 504 بیت کوین منتقل شده است که چیزی در حدود  1,018,147,922 دلار می باشد. این وبسایت که تراکنش های رمز ارزها را رصد میکند در بررسی های خود متوجه این تراکنش شد.

تراکنش های بالا تنها از عهده صرافی ها ، دولت ها و نهنگ ها بر میاید. نهنگ ها به گروهی از افراد اطلاق میشود که مقدار زیادی رمز ارز در اختیار دارند و میتوانند در این زمینه به عنوان یک اهرم عمل کنند.

شرکت TokenAnalyst که بررسی های خود را در زمینه رمز ارزها و بلاکچین انجام میدهد اعلام کرد که حدود یک سوم این بیت کوین ها متعلق به شرکت  Huobi Global است. این شرکت که در حوزه رمز ارز فعالیت میکند ، در فعالیت اخیر خود درگیر ساخت گوشی جدیدی به نام  Acute Angle و توکن NODE است. این گوشی مبتنی بر بلاک چین خواهد بود. البته این شرکت هنوز واکنشی به این صحبت ها انجام نداده است.

آنطور که از بررسی ها پیداست این شرکت تنها ارزها را از کیف پول های مشتریان به یک کیف پول دیجیتال دیگر منتقل کرده است. اما مبلغ بالای آن کمی دردسر ساز شده است. ولی از نظر فنی مشکلی ایجاد نکرده است.

نکته جالب توجه در این انتقال مبلغ هزینه تراکنش است که حدود 0.065 بیت کوین و معال 680 دلار می باشد. در حالیکه همین مبلغ انتقال پول هزینه بالاتری خواهد داشت. که این خود یکی از مزیت های بلاک چین را نشان میدهد. و نکته دوم اینکه انتقال این مبلغ تنها در 30دقیقه بوده است. چیزی که در ارزهای معمول بدون جلب توجه دولت ها امکان پذیر نخواهد بود و تنها در ارزهای دیجیتال ممکن است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال