یکی از کاربران اپل واچ اندازه گیری سطح گلوکز خون را به این ساعت هوشمند اضافه کرد

یکی از کاربران اپل واچ با توسعه نوعی اپلیکیشن پیچیده توانسته است اندازه گیری سطح گلوکز خون را با استفاده از یک سنسور خارجی به اپل واچ اضافه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این اپل بارها تلاش داشته است تا قابلیت اندازه گیری گلوکز خون را به این ساعت […]

یکی از کاربران اپل واچ با توسعه نوعی اپلیکیشن پیچیده توانسته است اندازه گیری سطح گلوکز خون را با استفاده از یک سنسور خارجی به اپل واچ اضافه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این اپل بارها تلاش داشته است تا قابلیت اندازه گیری گلوکز خون را به این ساعت هوشمند اضافه کند. اکنون یکی از کاربران رویکرد جدیدی را برای این منظور به کار برد. در این روش توسط یک سنسور خارجی داده ها جمع آوری و سپس پس با قابلیت نمایش در اپل واچ تفسیر میشود.

 سیستم اصلی این پروژه به نام Abbot FreeStyle Libre شامل یک سنسور به اندازه یک سکه است که می تواند به بازوی کاربر متصل شود. سپس اندازه گیری سطح گلوکز موجود در لایه چربی به طور مداوم انجام می گیرد. انجام این فرآیند نیز با همراهی یک دستگاه دارای NFC جیبی خواهد بود تا بتواند داده‌ها را به کاربر ارائه کند. در حال حاضر اندازه گیری گلوکز روشی گران قیمت محسوب می شود. نهادهای نظارتی نیز تلاش دارند تا محدودیت هایی را برای دستگاه های ساخته شده توسط توسعه دهندگان ایجاد کنند.

 البته این کاربر برای توسعه فناوری خود از یک سنسور Libre استفاده کرده است که تنها ۷۰ دلار قیمت دارد. اما عمر آن نیز تنها برای دو هفته خواهد بود. داده های این سنسور از طریق یک اپلیکیشن دیگر برای watchOS ارسال میشود. سپس در صورت وجود تغییر به کاربر اطلاع رسانی خواهد شد البته شخص توسعه دهنده میگوید با برخی تنظیمات بیشتر می توان به روش کامل تری این اطلاعات را ارائه کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال