اپلیکیشنی که می تواند مقالات نوشته شده توسط هوش مصنوعی را تشخیص دهد

دانشجوی دانشگاه پرینستون با هدف شناسایی مقالات نوشته شده توسط ربات هوش مصنوعی ChatGPT اپلیکیشنی را با نام GPTZero توسعه داد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپلیکیشن GPTZero می تواند تشخیص دهد مقالات نوشته شده توسط ربات ایجاد شده است یا توسط انسان. در حال حاضر ربات گفتگوگر ChatGPT به دلیل نوشتن مقاله […]

دانشجوی دانشگاه پرینستون با هدف شناسایی مقالات نوشته شده توسط ربات هوش مصنوعی ChatGPT اپلیکیشنی را با نام GPTZero توسعه داد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپلیکیشن GPTZero می تواند تشخیص دهد مقالات نوشته شده توسط ربات ایجاد شده است یا توسط انسان. در حال حاضر ربات گفتگوگر ChatGPT به دلیل نوشتن مقاله های پژوهشی و توانایی اجرای برنامه های کاربردی در سراسر جهان بسیار محبوب شده است.

ادوارد تیان، دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه پرینستون نرم افزار جدیدی را با نام GPTZero توسعه داده است که می‌تواند مقالات نوشته شده توسط انسان یا ربات را رمزگشایی کرده و نویسنده آن را تشخیص دهد. استادان و معلمان می توانند از این ابزار برای مقابله با محتواهای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنند.

نرم افزار GPTZero با داده های مشابه ChatGPT آموزش داده شده است بنابراین در صورتی که مقاله ای را بررسی کند و پیچیدگی های آن را تطبیق دهد می تواند تشخیص دهد که متن مورد نظر توسط هوش مصنوعی تولید شده است یا خیر.

همچنین GPTZero از روش خواندن جدیدی به نام Burstiness استفاده می کنند که در آن ویژگی هایی مانند تنوع در طول جمله مورد بررسی قرار میگیرد. زیرا هوش مصنوعی متون یکنواخت تری نسبت به انسان تولید می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال