اپلیکیشنی برای آماده سازی انسان برای مرگ و طبیعی جلوه دادن آن

اخیرا برنامه ای توسعه داده شده که هدف از ساخت آن آماده سازی انسان برای مرگ است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، توسعه دهندگان مالزیایی و اروپایی این برنامه را ساخته اند تا از طریق آن بتوانند موضوع مرگ را طبیعی جلوه دهند و انسان ها را برای آن آماده کنند. برنامه Bereev  هدف […]

اخیرا برنامه ای توسعه داده شده که هدف از ساخت آن آماده سازی انسان برای مرگ است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، توسعه دهندگان مالزیایی و اروپایی این برنامه را ساخته اند تا از طریق آن بتوانند موضوع مرگ را طبیعی جلوه دهند و انسان ها را برای آن آماده کنند. برنامه Bereev  هدف اصلی ساخت آن را را در وبسایت خود اینگونه توضیح میدهد: این برنامه تغییر اساسی در شیوه برخورد انسان ها با مرگ خواهد بود. خدمات این برنامه نیز به سه بخش خود اندیشی، گفتگو و آماده سازی تقسیم می شود. همچنین افراد در این برنامه پس از آگاهی از مرگ خود در آینده درباره ترس های مربوط به آن صحبت خواهند کرد و در نهایت این برنامه فرآیند آماده سازی را انجام میدهد.

در ابتدا ۳۱ سوال مهم در مورد مرگ تحت پرسشنامه جذابی به نام Death Convo Game از شرکت کنندگان پرسیده میشود. بدین ترتیب همانند یک بازی پیش فرض های کاربران در مورد مرگ از طریق این سوال ها به چالش کشیده خواهد شد. بنیانگذار Bereev نحوه شکل گیری این برنامه را بدین صورت توضیح داده است: از چند سال پیش و زمانی که مادربزرگم در اثر یک حمله ناگهانی ذات ریه درگذشت پذیرش مرگ برای من سخت بود. زیرا وی در خانواده به عنوان تکیه گاهی از مهربانی و عشق شناخته میشد. ایزومی اینوئه در ادامه در مورد فعالیت های خود می گوید: ۴ ماه بعد نیز پدربزرگ خود را در اثر سرطان پاروتید از دست دادم. به گفته وی زمانی می توان با از دست دادن این افراد کنار آمد که پیش از آن برنامه ریزی هایی برای مرگ انجام شده باشد.

 Bereev اولین برنامه ای است که چنین مقوله ای را مورد توجه قرار داده و توانسته سرمایه گذاران خوبی را نیز به خود جلب کند. حتی این برنامه توانسته در استرالیا کاربران بسیاری داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال