مسواک برقی ای که میتواند در 20 ثانیه دندان ها را تمیز کند

یک شرکت امریکایی با تولید نوع خاصی از مسواک های برقی مدعی شده است که این مسواک ها در مدت 20 ثانیه دندان ها را تمیز میکنند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، شرکت “انکامپس”( Encompass) مدعی شده است که مسواک های برقی تولید شده در این کمپانی در زمانی کمتر از 20 […]

یک شرکت امریکایی با تولید نوع خاصی از مسواک های برقی مدعی شده است که این مسواک ها در مدت 20 ثانیه دندان ها را تمیز میکنند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، شرکت “انکامپس”( Encompass) مدعی شده است که مسواک های برقی تولید شده در این کمپانی در زمانی کمتر از 20 ثانیه میتواند دندان ها را تمیز کند. شاید شما هم یکی از کسانی باشید که برای مسواک زدن فرصت کافی ندارید. این مسواک از طراحی خاصی برخوردار است . سری آن به شکل حرف J طراحی شده است و دسته بلندی دارد که میتواند تماس بسیار نزدیکی با دندان ها داشته باشد.

برای مسواک زدن می بایست این مسواک بین دو فک قرار داده و گاز گرفته شود تا اندازه و شکل دندان با مسواک منطبق شوند. پس از ان با روشن کردن مسواک ، اقدام به پاکسازی میکند.  این مسواک برقی میتواند در هر ثانیه حدود 100 بار بالا و پایین برود. بدین ترتیب برای هر ردیف از دندان ها حدود 10 ثانیه برای تمیز کردن زمان صرف میشود که بطور کل مسواک زدن 20 ثانیه طول خواهد کشید.

قیمت این مسواک در بازار 189 دلار اعلام شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال