سخنگوی انویدیا حمله سایبری به این شرکت را تایید کرد

به نظر می رسد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شرکت انویدیا مورد حمله سایبری قرار گرفته است. نشریه تلگراف نیز در گزارشی از درگیری این شرکت با این حمله سایبری و ایجاد خطرات برای سیستم های داخلی این شرکت خبر داد. اکنون نیز انویدیا با اعلام بررسی یک حادثه در شرکت این موضوع را تایید […]

به نظر می رسد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شرکت انویدیا مورد حمله سایبری قرار گرفته است. نشریه تلگراف نیز در گزارشی از درگیری این شرکت با این حمله سایبری و ایجاد خطرات برای سیستم های داخلی این شرکت خبر داد. اکنون نیز انویدیا با اعلام بررسی یک حادثه در شرکت این موضوع را تایید کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دکتر مارینز سخنگوی انویدیا در مورد سوال رسانه ها در مورد حمله سایبری بیانیه ای را منتشر کرده که در آن اعلام می‌کند در حال حاضر با ارزیابی ماهیت و دامنه این رویداد تلاش خواهیم کرد تا بدون اختلال فعالیت های تجاری خود را ادامه دهیم.

در این بین نشریه تلگراف نیز معتقد است اطلاعات خاصی از این شرکت به سرقت نرفته و یا پاک نشده است. از طرفی بلومبرگ با انتشار این خبر به نقل از یک منبع آگاه آن را یک حمله باج افزاری کوچک دانسته است. اگرچه نمی‌توان به طور یقین این اتفاق را به روسیه مرتبط دانست. اما در صورت ارتباط آن امکان انتقامجویی از سمت آمریکا وجود دارد. در بیانیه جو بایدن در روز پنجشنبه نیز گفته شد در صورت ایجاد حمله سایبری علیه زیرساخت‌های حیاتی ایالات متحده این کشور آماده پاسخگویی می باشد.

 طبق گزارش تلگراف تنها سرویس های ایمیل و ابزارهای توسعه این شرکت مورد حمله قرار گرفته و اکنون مشکلی در دریافت ایمیل وجود ندارد. هنوز مشخص نیست که اطلاعاتی از سرورهای این شرکت به سرقت رفته است یا خیر و هیچ گروهی نیز مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال