نسخه به روز کروم و اضافه شدن واقعیت افزوده به آن

نسخه به روز شده کروم شامل بخش هایی از فناوری پیشرفته وب خواهد بود. گوگل در نسخه جدید بتای کروم 81 ، نسخه WebXR را برای واقعیت افزوده مبتنی بر مرورگر اضافه کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پلتفرم WebXR به کاربران کمک می کند تا ایده های AR را به […]

نسخه به روز شده کروم شامل بخش هایی از فناوری پیشرفته وب خواهد بود. گوگل در نسخه جدید بتای کروم 81 ، نسخه WebXR را برای واقعیت افزوده مبتنی بر مرورگر اضافه کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پلتفرم WebXR به کاربران کمک می کند تا ایده های AR را به راحتی و بدون بازطراحی در اپ های دیگر بی نیاز می کند. فریم ورک واقعیت افزوده پیش از این نیز وجود داشت. اما برای استفاده می بایست flagها فعال می شدند. وب NFC تلاش دیگر گوگل برای دسترتسی اپ های وب به سخت افزارهایی است که اپ های عادی از آنها استفاده می کنند.

در کروم جدید امکان خواندن تگ های NFC وجود دارد. این قابلیت تگ های هوشمند را اسکن کرده و اطلاعات آنها را ذخیره می کند. بدین ترتیب میتوان برای پرداخت های هوشمند نیز از NFC استفاده کرد. نسخه جدید کروم از امنیت بالاتری برخوردار است. بطوریکه دیگر از پروتکل های TLS 1.0 و 1.1 در آن خبری نیست. در نتیجه تنها سایت هایی که از فناوری های جدیدتر و ترجیحا TLS 1.3 استفاده می کنند، میتوانند از این نسخه استفاده کنند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال