نسخه بروزرسانی اینستاگرام با قابلیت پین کردن سه پست در پروفایل کاربران منتشر شد

کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام اکنون در نسخه جدید می توانند ۳ پست یا Reel را در پروفایل خود سنجاق کنند. نسخه اصلی این قابلیت شب گذشته در جدیدترین آپدیت اینستاگرام منتشر شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در نسخه جدید اینستاگرام کاربران می توانند ۳ پست را به بخش بالای پروفایل خود […]

کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام اکنون در نسخه جدید می توانند ۳ پست یا Reel را در پروفایل خود سنجاق کنند. نسخه اصلی این قابلیت شب گذشته در جدیدترین آپدیت اینستاگرام منتشر شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در نسخه جدید اینستاگرام کاربران می توانند ۳ پست را به بخش بالای پروفایل خود سنجاق کنند. پس از آن نیز کلیه پست ها در بالای فهرست قابل مشاهده خواهد بود. این قابلیت همانند پست های پین شده در تیک تاک و توییتر است و اینستاگرام تلاش کرد تا این قابلیت را به پلتفرم خود نیز استفاده کند.

در این نسخه کاربران برای فعال سازی قابلیت باید از منوی سه نقطه پست ها و Reel ها استفاده کنند. در منوی سه نقطه گزینه Pin to Your Profile وجود دارد که پس از انتخاب آن پست پین شده را در قسمت بالای سمت چپ در پروفایل مشاهده خواهیم کرد. همچنین در صورت نیاز به پین کردن پست یا ریل جدید کافی است آیکون سفید رنگ سنجاق را در گوشه پست انتخاب کنید. سپس پست ها یا Reel های پین شده قبلی نیز به سمت راست منتقل شده و پست جدید قابل مشاهده خواهد شد.

 اینستاگرام برای توسعه نهایی این قابلیت از اوایل سال جاری میلادی فعالیت خود را آغاز کرد. در آن زمان نیز یک افشاگر به نام الساندرو پالوزی اطلاعاتی در رابطه با انتشار این قابلیت منتشر کرده بود. همچنین پین کردن پست ها از ماه گذشته به صورت آزمایشی در اختیار برخی کاربران قرار داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال