گلکسی نوت 8 سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود؛ لنزهای زاویه گسترده و تله فوتو

تحلیل‎گر شرکت KGI، آقای Ming-Chi Kuo ثابت کرده است که پیش‎بینی‎های او در رابطه با جهان موبایل اکثرا به تحقق دست پیدا می‎کنند و شاید موافق باشید نظر او را در رابطه با گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ بدانیم. او پیش‎بینی می‎کند که این پرچم‎دار سامسونگ در سال 2017 مجهز به سیستم دوربین دوگانه‎ با […]

تحلیل‎گر شرکت KGI، آقای Ming-Chi Kuo ثابت کرده است که پیش‎بینی‎های او در رابطه با جهان موبایل اکثرا به تحقق دست پیدا می‎کنند و شاید موافق باشید نظر او را در رابطه با گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ بدانیم. او پیش‎بینی می‎کند که این پرچم‎دار سامسونگ در سال 2017 مجهز به سیستم دوربین دوگانه‎ با مشخصات عجیبی وارد بازار شود، یعنی ترکیبی از یک دوربین زاویه گسترده و یک سنسور تله‎فوتو با زوم 3x.

دوربین زاویه گسترده یک سنسور 12 مگاپیکسلی با فناوری فوکوس خودکار پیکسل دوتایی دارد و دوربین دیگر یک ماژول 13 مگاپیکسلی خواهد بود. هر دو دوربین از فناوری رفع لرزش اپتیکال تصویر (OIS) بهره‎مند هستند. Kuo انتظار دارد که دوربین جدید از نظر کیفیت از دوربین آیفون 7 پلاس بهتر و توانایی رقابت با دوربین آیفون جدید را داشته باشد.

سایر مشخصات از نظر او یک نمایشگر سوپر اولد 6.4 اینچی با رزولوشن +QHD به همراه چیپست اسنپ‎دراگون 835 یا اگزینوس 8895 است و به جا این‎که حسگر اثرانگشت به زیر شیشه‎ی جلویی انتقال یابد (شایعه‎ای که در رابطه با گوشی Galaxy S8 شنیده می‎شد) بر روی پنل پشتی قرار خواهد گرفت.

حتی قبل از ورود نوت 8 سامسونگ به بازار، برای سامسونگ سال خوبی پیش‎بینی می‎شود و شرکت KGI میزان فروش گوشی‎های گلکسی اس 8 و +S8 در سال جاری میلادی را بین 50 تا 55 میلیون واحد تخمین می‎زند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال