بزرگترین چالش اپل در تولید آیفون 8 بازدهی پایین فناوری تاچ آی‎دی است

روز گذشته، گزارشی مبنی بر پیش‎بینی تحلیل‎گر نشریه‎ی وال‎ استریت جورنال منتشر کردیم که انتظار دارد رونمایی از فناوری حس سه بعدی به مدل iPhone 8s سال 2018 به عقب انداخته شود. این قابلیت، که در ابتدا تنها در دوربین جلوی این دستگاه پیدا خواهد شد به گوشی اجازه‎ی خارج شدن از حالت قفل و […]

روز گذشته، گزارشی مبنی بر پیش‎بینی تحلیل‎گر نشریه‎ی وال‎ استریت جورنال منتشر کردیم که انتظار دارد رونمایی از فناوری حس سه بعدی به مدل iPhone 8s سال 2018 به عقب انداخته شود. این قابلیت، که در ابتدا تنها در دوربین جلوی این دستگاه پیدا خواهد شد به گوشی اجازه‎ی خارج شدن از حالت قفل و تایید هویت کاربر با شناخت چهره‎ی مالک دستگاه را می‎دهد. هم‎چنین قادر به محاسبه‎ی عمق داده‎های میدانی است تا دیگر برای ایجاد تصاویر در حالت عکاسی پرتره مانند آیفون 7 پلاس نیاز به استفاده از دو دوربین نباشد.

امروز شایعه‎ی دیگری در رابطه با مدل ممتاز آیفون 2017 شنیده می‎شود که بار دیگر منبع آن نشریه‎ی مذکور است. Timothy Arcuri از شرکت Cowen & Co در اختیار مشتریان این شرکت یادداشتی را ارسال کرد که مملو از اخبار ناراحت‎کننده بود. به دلیل این‎که اپل قصد دارد دکمه‎های آیفون 8 را حذف کند تا به دنبال آن نمایشگر تقریبا تمامی نمای جلویی این گوشی را اشغال کند، این شرکت به دنبال جا دادن حسگر تاچ آی‎دی در زیر نمایشگر است. Arcuri با برقراری تماس با زنجیره‎ی تامین قطعات آیفون 8 مطلع شده نرخ بازدهی برای فناوری AuthenTec خود اپل بسیار پایین است. این تحلیل‎گر در گزارش خود ذکر کرده است که اپل دوست ندارد برای این منظور به یک شرکت خارجی رو آورد.

در قسمتی از یادداشت‎های او آورده شده است:

“برای مدل 5.8 اینچی دارای نمایشگر اولد، بزرگترین مانع ادغام حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر شیشه‎ای است، چون نرخ بازدهی فناوری داخلی AuthenTec اپل پایین باقی‎ مانده است و این شرکت ظاهرا قصد ندارد از محصولات دیگر شرکت‎ها استفاده کند.”

این تحلیل‎گر اعلام می‎کند که اپل از بین سه راه‎حل موجود می‎تواند انتخاب کند. این شرکت می‎تواند به طور کامل استفاده از تاچ آی‎دی را در نظر نگیرد و تنها سیستم شناخت چهره را جایگزین کند. این گزینه به گفته‎ی این شخص بعید است. از طرف دیگر اپل می‎تواند موقعیت تاچ آی‎دی را به عقب انتقال دهد ولی این اقدام “کاربر پسندانه” حس نمی‎شود. مورد آخر این‎که اپل می‎تواند آیفون 8 را به همراه آیفون‎های جدید 7s و 7s Plus رونمایی کند ولی عرضه‎ی مدل پرمیوم به بازار را برای حل مشکل بازدهی کم به تاخیر اندازد.

جالب است بدانید که در حال حاضر شایعاتی در خصوص تاخیر ورود آیفون 8 به بازار شنیده می‎شود. گزارش‎های قبلی اشاره به این داشتند که مدل ممتاز آیفون در طول فصل خرید تعطیلات کریسمس روانه‎ی بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال