پیش‌بینی‌ها از عدم استقبال آیفون 7 می‌گویند

کاهش اخیر فروش آیفون طی یک بازه‎ی سالیانه، که برای دومین سه‎ماهه‎ی متوالی سال شاهد آن بودیم، که هرگز در گذشته سابقه نداشته‎ است، باعث ایجاد نگرانی در وال‎استریت شده است. استیو گراسو، یکی از این افراد است، فردی که مدیر فروش صنعتی شرکت Stuart Frankel محسوب می‎شود. گراسو می‎گوید که اپل “به صورت مداومی […]

کاهش اخیر فروش آیفون طی یک بازه‎ی سالیانه، که برای دومین سه‎ماهه‎ی متوالی سال شاهد آن بودیم، که هرگز در گذشته سابقه نداشته‎ است، باعث ایجاد نگرانی در وال‎استریت شده است. استیو گراسو، یکی از این افراد است، فردی که مدیر فروش صنعتی شرکت Stuart Frankel محسوب می‎شود. گراسو می‎گوید که اپل “به صورت مداومی عملکرد پایین‌تر از سطح انتظار” خواهد داشت. صحبت‎های او برخلاف اوج‎گیری ارزش سهام اپل است که بعد از اعلام گزارش مالی سه ماهه‎ی سوم این شرکت رخ داد. گراسو می‎گوید که همه منتظر رونمایی از آیفون 7 اپل هستند “که من فکر می‎کنم مایوس‎کننده” ظاهر ‌می‌شود.

صحبت از آیفون شد، باید بگوییم که گزارش‎های به دست آمده در رابطه با ترافیک وب از دومین سه‎ماهه‎ی سال 2015 تا دومین سه‎ماهه‎ی سال 2016 نشان از این دارد که اپل ترافیک مربوط به خود را در بین 18 کشور از 20 کشور از دست داده است. سهم ترافیک وب این شرکت در ایالات‎متحده افت 4 درصدی داشته و در کشور آلمان 6 درصد بوده است. این مقدار کاهش در بریتانیا برابر با 10 درصد است.

در طول 4 سه‎ماهه‎ای که پایان آن دو ماهه‎ی سوم سال 2016 خواهد بود، سهم ترافیک وب مربوط به شرکت سامسونگ در بین 18 کشور از 20 کشور با رشد روبرو بوده است. یک افزایش 10 درصدی در فرانسه، آفریقای جنوبی، کانادا، بریتانیا و استرالیا دیده شده است. جالب است، یکی از دو کشوری که سامسونگ سهم ترافیک وب‎ خود را از دست داده، بازاری است که در آن ارزش سهام اپل در آن با افزایش روبرو شده است. کشور مذکور عربستان صعودی است.

این گزارش هم‎چنین اشاره دارد که به لطف عرضه‎ی آیفون SE، گوشی‎های 4 اینچی هم‎چنان در کشورهای کانادا، فرانسه، ژاپن، ایالات‎متحده و بریتانیا محبوب ماندند. در این کشورها، گوشی‎های 4 اینچی، سهم 20 درصدی و بیشتر از ترافیک وب را به خود اختصاص دادند. گوشی‎های دارای رزولوشن 1440 در 2560 (QHD) در طول سال گذشته با افزایش ترافیک وب مواجه شدند (استرالیا +3.5 درصد، بریتانیا +3.3 درصد، ایالات‎متحده +3.1 درصد، آلمان +2.8 درصد و فرانسه +2.7 درصد).

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال