گوشی OnePlus 3 Plus در راه است

یکی از تحلیل‎گران مشهور بازار گوشی‎های هوشمند به اسم Pan Jiutang، اطلاعات هیجان‎انگیزی دارد. طبق گفته‎ی او، ما با معرفی گوشی وان‎پلاس 3 پلاس فاصله‎ی زیادی نداریم. قبل از بیش از حد هیجان‎زده شدن باید بگوییم که در مردادماه گوشی در بنچمارک GFXBench گوشی تحت عنوان وان‎پلاس 3 مینی ظاهر شد. البته خیلی سریع هم […]

یکی از تحلیل‎گران مشهور بازار گوشی‎های هوشمند به اسم Pan Jiutang، اطلاعات هیجان‎انگیزی دارد. طبق گفته‎ی او، ما با معرفی گوشی وان‎پلاس 3 پلاس فاصله‎ی زیادی نداریم. قبل از بیش از حد هیجان‎زده شدن باید بگوییم که در مردادماه گوشی در بنچمارک GFXBench گوشی تحت عنوان وان‎پلاس 3 مینی ظاهر شد. البته خیلی سریع هم بنیان‎گذار شرکت وان‎پلاس آقای کارل پی این شایعه را رد کرد.

با آن‎که Jiutang در پست خود اشاره به مشخصات این گوشی نداشته است، ولی می‎توان تصور کرد که مدل پرمیموم گوشی OnePlus 3 ممکن است چه ظاهری داشته باشد.

panp

اولین چیزی که به ذهن خطور می‎کند دقت صفحه‎نمایش است که باید به 1440 در 2560 پیکسل افزایش یابد. یک مدل پلاس از گوشی OnePlus 3 هم‎چنین دارای یک نمایشگر بزرگتر، شاید 6 اینچی، است. چون این افزایش اندازه‎ی نمایشگر تاثیر منفی بر عمر باتری خواهد داشت، احتمالا شاهد یک افزایش 30 درصدی در گنجایش باتری و استفاده از باتری با ظرفیت 3900 میلی‎آمپر ساعت باشیم. از یک سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 821 نیز ممکن است استفاده و در پشت نیز این گوشی مجهز به سیستم دوربین دوگانه باشد.

البته فراموش نکنیم تمامی این موارد را باید شایعاتی دانست که فعلا قطعی نیستند.