تحلیل‎‎گران اعتقاد دارند که فروش گوشی‎های رده‎بالای سامسونگ هم‎چنان در پایین‎ترین سطح خود است

بعد از عدم موفقیت نوت 7 سامسونگ، به نظر می‎رسد که این شرکت کره‎ای به خوبی توانسته خود را به شرایط عادی برگرداند و حتی بالاترین آمار سود عملیاتی برای سال 2016 به نسبت سال قبل را منتشر کرد. گرچه، تحلیل‎گران شرکت Hana Financial Investment متوجه شده است که جزئیات این گزارش آسیب واقعی این […]

بعد از عدم موفقیت نوت 7 سامسونگ، به نظر می‎رسد که این شرکت کره‎ای به خوبی توانسته خود را به شرایط عادی برگرداند و حتی بالاترین آمار سود عملیاتی برای سال 2016 به نسبت سال قبل را منتشر کرد. گرچه، تحلیل‎گران شرکت Hana Financial Investment متوجه شده است که جزئیات این گزارش آسیب واقعی این شرکت را نشان می‎دهد.

سود کلی این شرکت ممکن است بالا رفته باشد، ولی سود ناشی از فروش دستگاه‎های رده بالا، گلکسی اس و نوت، با این وجود به پایین‎ترین سطح خود یعنی 29 درصد رسیده است. این اولین باری است که این رقم به زیر 30 درصد تقلیل یافته و اگر بخواهیم مقایسه کنیم در سال 2015 زیر 40 درصد بود است. منصفانه نگاه کنیم، این روند نزولی خیلی قبل از نوت 7 شروع شد.

در سه‎ماهه‎ی دوم سال 2013 زمانی که گوشی گلکسی اس 4 فروش بسیار بالایی داشت، سود ناشی از پرچم‎دارهای سامسونگ در اوج خود یعنی 75 درصد بود. از آن زمان، گوشی‎های میان‎رده و پایین‎رده‎ی این شرکت در سود شکل گرفته بیشتر و بیشتر نقش خود را نشان دادند و به نسبت رده‎بالاهای خود آمار 2:1 را به دست آوردند.

این قضیه نشان می‎دهد که چقدر عملکرد عرضه‎ی گوشی‎های گلکسی S8 و سپس بعد از آن Galaxy Note 8 برای سامسونگ مهم است و هم‎چنین نشان می‎دهد گوشی‎های میان‎رده و پایین‎رده‎ی سامسونگ چقدر گوشی‎های پر فروشی هستند تا از سری گوشی‎های A، C و J سامسونگ غافل نشویم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال