اپل به دنبال خرید یک شرکت رسانه‎ای مهم است

زمانی که موضوع خریدهای اپل مطرح می‎شود، اکثر آن‎ها شرکت‎هایی هستند که افراد معمولی با آن‎ها ممکن است آشنا نباشند. گرچه یکی از مهم‎ترین خریدهای اپل یعنی شرکت Beats چند سال قبل صورت گرفت که نه تنها افراد زیادی با هدفون‎ها و تجهیزات آن‎ها آشنا هستند بلکه کمتر کسی است که اسم سرویس Beats Music […]

زمانی که موضوع خریدهای اپل مطرح می‎شود، اکثر آن‎ها شرکت‎هایی هستند که افراد معمولی با آن‎ها ممکن است آشنا نباشند. گرچه یکی از مهم‎ترین خریدهای اپل یعنی شرکت Beats چند سال قبل صورت گرفت که نه تنها افراد زیادی با هدفون‎ها و تجهیزات آن‎ها آشنا هستند بلکه کمتر کسی است که اسم سرویس Beats Music را نشنیده باشد.

مشخص شده است که اپل ممکن است در آینده خرید مهم دیگری را نیز در نظر داشته باشد، یا حداقل این فکر را دارد چون براساس یادداشتی که تحلیل‎گران شرکت Barclays نوشته‎اند، به نظر می‎رسد صحبت‎هایی وجود دارد مبنی بر این‎که اهالی کوپرتینو قصد خرید یک شرکت مهم رسانه‎ای را دارند. نام شرکت مذکور آورده نشده است.

این یادداشت توسط تحلیل‎گرانی به اسامی Mark Moskowitz و Daniel Gaide نوشته شده است که ادعا می‎کنند این خرید به اپل اجازه خواهد داد به اهداف توسعه‎ی خدمات خود دست پیدا کند. یک گزینه‎ی دیگر می‎تواند یک شرکت خدمات ابری باشد.

این یادداشت به صورت زیر است:

“براساس مشاهدات ما، بسیاری از سرمایه‎گذاران در حال حاضر اعتقاد دارند که خرید مهم بعدی اپل با توجه به حوزه‎ی رسانه خواهد بود. گرچه، ما اعتقاد داریم که خرید یک شرکت خدمات ابری برای اپل در دراز مدت می‎تواند تصمیم بهتری باشد چون به دنبال آن این شرکت بیشتر با شرکت‎ها و نیازهای آن‎ها مواجه می‎شود و در همین حین به آن‎ها اجازه می‎دهد که از مصرف‎کنندگان منابع ابری زیادی بهره‎ ببرند.”

بایستی صبر کنیم تا ببینیم اپل چنین اقدامی را انجام می‎دهد یا خیر، اما در گذشته صحبت‎هایی مبنی بر این شنیده می‎شد که این شرکت به شرکت‎های رسانه‎ای توجه دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال