اندروید ۱۰ در صدر بالاترین نرخ نصب اندروید قرار گرفت

گوگل اعلام کرده است که اکنون اندروید ۱۰ به بالاترین نرخ نصب در میان نسخه های مختلف اندروید رسیده است. این شرکت مدت ها تلاش کرده تا رضایت تولیدکنندگان گوشی را برای به روز رسانی نسخه اندروید جلب کند و اکنون توانسته است به موفقیت هایی در این زمینه دست یابد. به گزارش سرویس اخبار […]

گوگل اعلام کرده است که اکنون اندروید ۱۰ به بالاترین نرخ نصب در میان نسخه های مختلف اندروید رسیده است. این شرکت مدت ها تلاش کرده تا رضایت تولیدکنندگان گوشی را برای به روز رسانی نسخه اندروید جلب کند و اکنون توانسته است به موفقیت هایی در این زمینه دست یابد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اندروید ۱۰ توانسته به بالاترین نرخ نصب در میان تمام نسخه های اندروید دست یابد. تنها ۵ ماه پس از انتشار اندروید ۱۰ این نسخه روی ۱۰۰ میلیون دستگاه موبایل نصب شده است. گوگل اعلام کرده است این نرخ نصب به خاطر بهبود هایی هست که این شرکت در سیستم عامل موبایل به وجود آورده. از جمله این بهبودها می‌توان به پروژه Treble در اندروید اوریو و پروژه Mainline در اندروید ۱۰ اشاره کرد. پیش از این بالاترین نرخ نصب اندروید مربوط به اندروید پای با نرخ نصب ۲۸ درصد پایین تر از اندروید ۱۰ بوده است.

در آمار منتشر شده توسط گوگل نرخ نصب توسط کاربران در سطح بالایی قرار دارد اما اعداد و ارقام مربوط به درصد دستگاه های اندرویدی مبتنی بر اندروید ۱۰ بسیار پایین است. البته این شرکت پیش از این نیز اطلاعاتی در مورد درصد دستگاه‌های استفاده کننده از نسخه های اندروید ارائه نداده است. آمار منتشر شده توسط گوگل در مقابله با آیفون بسیار پایین است. هم اکنون ۸۲ درصد از کاربران اپل از iOS13 استفاده می کنند. این آمار نیز به‌دلیل کنترل اپل بر روی سخت افزار و نرم افزار به دست آمده و نشان می دهد که اپل پشتیبانی نرم افزاری را برای دستگاه های بسیاری فراهم کرده است. مجموع  آمار منتشر شده توسط گوگل پیشرفت های مناسبی را از این شرکت نشان می‌دهد. گوگل قصد دارد تا آخر امسال اندروید ۱۱ را نیز معرفی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال