اندروید ۱۱ بیشترین تعداد کاربران را در بین تمام نسخه های اندروید دارد

در لیست نسخه های اندروید مورد استفاده کاربران گوگل اندروید ۱۱ با بیشترین تعداد کاربران در صدر قرار دارد و به نظر می‌رسد در این فهرست خبری از اندروید ۱۲ نیست. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل لیستی از نسخه های اندروید مورد استفاده کاربران را به صورت بروز رسانی منتشر کرده […]

در لیست نسخه های اندروید مورد استفاده کاربران گوگل اندروید ۱۱ با بیشترین تعداد کاربران در صدر قرار دارد و به نظر می‌رسد در این فهرست خبری از اندروید ۱۲ نیست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل لیستی از نسخه های اندروید مورد استفاده کاربران را به صورت بروز رسانی منتشر کرده و در آن بیشترین تعداد کاربران به اندروید ۱۱ تعلق دارد که بالاتر از تمام نسخه های اندروید قرار می گیرد. گوگل هر چند وقت یکبار لیستی از نسخه های اندروید را به ترتیب بیشترین تعداد کاربران منتشر می‌کند به طوری که با استفاده از این اطلاعات در اندروید استودیو می توان سهم هر نسخه از اندروید را در میان کاربران مشاهده کرد.

 طبق این فهرست اکنون اندروید ۱۱ در بین دیگر سیستم عامل موبایل گوگل سهم بیشتری دارد که به عدد ۲۸.۳ میرسد. این در حالی است که پیش از این سهم این نسخه سیستم عامل ۲۴.۲ درصد بود که نسبت به گزارش ۶ ماه قبل گوگل ۴ درصد رشد داشته است. البته این افزایش کاربر نیز به دلایلی مانند فروش بالای گوشی های سامسونگ و همچنین به‌روزرسانی‌های اخیر انجام گرفته توسط این شرکت است که باعث افزایش سهم اندروید ۱۱ شد.

 در این فهرست سهم اندروید ۱۰ نیز به همین میزان کاهش پیدا کرده است. نسخه های قدیمی تر اندروید نیز دچار کاهش سهم شده و برخی از آنها حتی از فهرست خارج شدند. در این فهرست اندروید ۱۲ قرار ندارد و ممکن است در گزارش بعدی در حدود شش ماه دیگر سهم اندروید 12 و میزان استفاده آن توسط توسعه دهندگان مشخص شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال