اندروید ۱۱ با اسم رمز کیک رد ولوت منتشر خواهد شد

پیش از این تصور می‌شد گوگل قصد دارد تا نام دسرها را از انتهای نام اندروید حذف کند. اما اکنون به نظر می‌رسد مدیران گوگل بار دیگر چنین نامی را برای اندروید ۱۱ انتخاب کرده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مدیران گوگل در مصاحبه اعلام کردند قرار است اندروید ۱۱ را با نام […]

پیش از این تصور می‌شد گوگل قصد دارد تا نام دسرها را از انتهای نام اندروید حذف کند. اما اکنون به نظر می‌رسد مدیران گوگل بار دیگر چنین نامی را برای اندروید ۱۱ انتخاب کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مدیران گوگل در مصاحبه اعلام کردند قرار است اندروید ۱۱ را با نام کیک‌ردولوت منتشر کند.David Burke معاون بخش مهندسی اندروید در این مصاحبه گفته است نام کیک رد ولوت Red Velvet Cake توسط تیم مهندسی این شرکت انتخاب شده و همچنان نام اصلی این سیستم عامل همان اندروید  Rخواهد بود.

گوگل در تمامی سال ها برای نامگذاری نسخه های سیستم عامل اندروید از نام دسرها استفاده کرده است. اولین نام انتخاب شده در سال 2009 و به نام کیک فنجانی برای اندروید 1.5 بوده است. پس از مدت ها این شرکت تصمیم گرفت تا نام اندروید  Qرا بدون اضافه کردن نام دسر یا شیرینی بسازد. به همین دلیل برای نامگذاری نسخه فعلی اندروید ۱۰ از عدد استفاده شده و اندروید  Rنیز عدد ۱۱ را در کنار خود دارد.

اما تیم توسعه دهنده سیستم عامل همچنان از نام دسرها برای نام‌گذاری در میان خود استفاده می کند. به عنوان مثال اندروید Q در بین این تیم به “تارت به” نامگذاری شده و بسیاری از کاربران معتقدند اگر این روند ادامه پیدا می‌کرد نسخه جدید نیز کیک ملکه نام‌ میگرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال